
اخبار
کتاب «بازاریابی پیامکی یا معجزه کسبوکارها» منتشر شد
تیر ۳, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه

فهرست مطلب
کتاب «بازاریابی پیامکی یا معجزه کسبوکارها» با حمایت و همکاری سامانه پیامکی مدیانا، منتشر شد.
این کتاب به تالیف محمدمهدی پیروز محمدی یک راهنما برای استفاده از قدرت پیامک به منظور افزایش فروش، تعامل با مشتریان و ارتقای برندها در ایران است.
در کتاب «بازاریابی پیامکی یا معجزه کسبوکارها» به پیشنیازهای لازم برای ایجاد کمپینهای پیامکی، استراتژی موفق، نکات و ترفندهای کلیدی برای بهبود نرخ تبدیل و افزایش بازگشت سرمایه (ROI) اشاره شده است.
مباحث کتاب «بازاریابی پیامکی یا معجزه کسبوکارها»
این کتاب موضوعات اساسی بازاریابی پیامکی را برای صاحبان کسبوکارهای کوچک و بزرگ، متخصصان بازاریابی، کارآفرینان و افرادی که به دنبال استفاده از پیامک برای ارتقای کسبوکار هستند، ارائه کرده است.
- پیش نیازهای لازم برای اس ام اس مارکتینگ
- محرکهای فروش برای پیامک موفق
- شناسایی جامعه و بازارِ هدف
- نگارش محتوای پیامک تبلیغات
- تعیین بودجه
در صورت تمایل برای مطالعه و خرید کتاب به این سایت مراجعه کنید.
نظرات
مطالب پیشنهادی

مجری تبلیغات محیطی نمایشگاه کتاب معرفی شد
الهه صالحی

جسارت برندهای لوکس؛ از راکتهای تیفانی تا کاسههای سگ بوتگا
تحریریه دیامبرد