اخبار
کتاب «بازاریابی پیامکی یا معجزه کسبوکارها» منتشر شد
مهسا بهادری
3 تیر 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
فهرست مطلب
کتاب «بازاریابی پیامکی یا معجزه کسبوکارها» با حمایت و همکاری سامانه پیامکی مدیانا، منتشر شد.
این کتاب به تالیف محمدمهدی پیروز محمدی یک راهنما برای استفاده از قدرت پیامک به منظور افزایش فروش، تعامل با مشتریان و ارتقای برندها در ایران است.
در کتاب «بازاریابی پیامکی یا معجزه کسبوکارها» به پیشنیازهای لازم برای ایجاد کمپینهای پیامکی، استراتژی موفق، نکات و ترفندهای کلیدی برای بهبود نرخ تبدیل و افزایش بازگشت سرمایه (ROI) اشاره شده است.
مباحث کتاب «بازاریابی پیامکی یا معجزه کسبوکارها»
این کتاب موضوعات اساسی بازاریابی پیامکی را برای صاحبان کسبوکارهای کوچک و بزرگ، متخصصان بازاریابی، کارآفرینان و افرادی که به دنبال استفاده از پیامک برای ارتقای کسبوکار هستند، ارائه کرده است.
- پیش نیازهای لازم برای اس ام اس مارکتینگ
- محرکهای فروش برای پیامک موفق
- شناسایی جامعه و بازارِ هدف
- نگارش محتوای پیامک تبلیغات
- تعیین بودجه
در صورت تمایل برای مطالعه و خرید کتاب به این سایت مراجعه کنید.
نظرات
مطالب پیشنهادی
«در یک ساعت اولیه بلک بیوتی بیشتر از ۶۸هزار کالا فروختیم»
تحریریه دیامبرد