پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اسمارت مسیجینگ با همکاری تپسل و اپراتورهای تلفن همراه تجاری‌سازی شد

زهرا محبی زهرا محبی
10 بهمن 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اسمارت مسیجینگ با همکاری تپسل و اپراتورهای تلفن همراه تجاری‌سازی شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تپسل در روز گذشته خبر از مهیا شدن شرایط برای استفاده از اسمارت مسیجینگ در ایران داد. تپسل در این‌باره توضیح داد: «پیامک تبلیغاتی همواره یکی از کانال‌های مهم ارتباطی و ترویجی برای شرکت‌ها بوده است، این امکان اما در سال‌های اخیر توسعه فنی ویژه‌ای در کشور نیافته و همواره به عنوان یکی از کانال‌های سنتی تبلیغات به شمار رفته است. پیامک تبلیغاتی تنها زمانی تاثیرگذار و کارآمد خواهد بود که مخاطبان نهایی پیام به صورت دقیق مشخص شده باشند و بر اساس مدل رفتاری آن‌ها، زمان مناسب ارسال پیامک نیز تعیین شده باشد.»

توجه داشته باشید که تپسل در این سال‌ها سرویس ارسال شخصی، ارسال به گروه، ارسال از فایل، ارسال انبوه (بر اساس شهر و استان، پیش‌شماره، کدپستی و بانک‌های اطلاعاتی) را داشته است، اما در چند ماه اخیر با مشارکت اپراتورهای تلفن همراه توانسته است «اسمارت مسیجینگ» را تجاری‌سازی کند و در اختیار مشتریان قرار دهد.

تپسل اشاره می‌کند که بر اساس گزارش‌ها، اسمارت مسیجینگ یکی از مهم‌ترین کانال‌ها برای حصول نتیجه در کمپین‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی و بازاریابی شرکت‌ها به شمار می‌رود. در آینده نه‌چندان دور، در دی‌ام برد گفت‌وگویی با مدیران تسل خواهیم داشت تا جزییات بیشتر و دقیقی از سرویس اسمارت مسیجینگ تپسل را به مخاطبان خود معرفی کنیم.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک