اخبار
سیمرغ تجارت نام خود را به سیموتک تغییر داد و از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
اسفند ۲۷, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سیمرغ تجارت در راستای تحولات ساختاری، تغییر ماموریت و چشمانداز آینده نام خود را به «سیموتک» تغییر داد و هویت بصری خود را نیز تازه کرد.
«سیمرغ تجارت» در حوزه فناوریهای مالی (فینتک) و پرداختهای الکترونیکی فعالیت دارد و از زیرمجموعههای هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) محسوب میشود. این برند تلاش کرده است تا در این فرایند، نام، نشان، نشانهنوشته و سایر المانهای بصری برند به شکلی مدرن و هماهنگ با هسته هویتی جدید شرکت بازطراحی شوند.
سیموتک در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده است که این تغییرات در راستای تحولات ساختاری، تغییر مأموریت و چشمانداز آینده شرکت انجام شده است تا هویت تازهای را برای این برند در مسیر توسعه و نوآوری رقم بزند.

لوگوی پیشین سیموتک قبل از تغییر هویت بصری

لوگوی فعلی سیموتک پس از تغییر هویت بصری
نظرات
مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟
ترانه رسولیان
کمپین «۷ آذر قسطی بخر» اسنپپی آغاز شد
ترانه رسولیان