«تابلو»ی شیپور بالا رفت؛ امکان جدید تبلیغ آگهیها، میان نتایج جستجو
فهرست مطلب
امکان جدید «تابلو» به شیپور اضافه شد. در این نسخه تبلیغ کسبوکارها به صورت تصادفی در صفحات جستوجو نمایش داده میشود.
۶ شهریور ۱۴۰۲، امکان جدید تابلو به شیپور اضافه شد. پلتفرم نیازمندیهای اینترنتی شیپور اقدامی جدید برای تبلیغ کسبوکارها انجام داده است؛ به این صورت که آگهیهای تبلیغاتی به صورت تصادفی در جایگاههای اول، سوم و پنجم صفحات جستوجو نمایش داده میشوند.
این آگهیها که «تابلو» خوانده میشوند با نشان کوچک ad از سایر آگهیها که تبلیغاتی نیستند، متمایز میشوند. تعداد این نمایش (Impression) را کاربر هنگام خرید بسته تابلو با بازه زمانی ۳۰ روزه انتخاب میکند.
صفحه بازخورد آگهی بهروزرسانی شد
شیپور صفحه بازخورد آگهی (Feedback Panel) را بهروزرسانی کرد و نسخه جدید آن بهتازگی منتشر شده است. در این صفحه تعداد و نمودار نمایش (Impression)، تعداد بازدید (View) و تعداد تماس (Lead) قابل مشاهده خواهند بود؛ به این ترتیب عملکرد کاربر میتواند از صحت امکاناتی که تهیه کرده است مطمئن شود.
در حال حاضر این تغییر در سایت بهطور کامل لانچ شده است؛ در اپلیکیشن نیز تنها در صفحه اول قابلاجراست که در نسخه بعد ارتقا مییابد.