پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار مصاحبه‌ها

بیلبوردی در فضای آنلاین؛ مدیر مارکتینگ شیپور از لانچ نسخه رسمی سرویس‌های تبلیغاتی شیپور برای کسب‌وکارها خبر داد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
18 دی 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بیلبوردی در فضای آنلاین؛ مدیر مارکتینگ شیپور از لانچ نسخه رسمی سرویس‌های تبلیغاتی شیپور برای کسب‌وکارها خبر داد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شیپور رسماً از سرویس تبلیغاتی خود رونمایی کرد؛ به گفته علیرضا هنرکار مدیر مارکتینگ شیپور، این سرویس فرصت خوبی برای کسب‌وکارهاست که بتوانند محصولات و خدمات خود را به جامعه بزرگی از کاربران شیپور یعنی بیشتر از سالانه ۲۹ میلیون کاربر وب‌سایت و ۱۴ میلیون اپلیکیشن نمایش دهند و به آن‌ها کمک می‌کند تا با دیده شدن و افزایش فروش، درآمد خود را افزایش دهند. او در این رابطه در گفت‌وگو با دی‌ام برد با اشاره به اینکه سرویس‌های متنوع تبلیغاتی شیپور به تازگی رسما لانچ شده و تا قبل از این نسخه آزمایشی بوده، این سرویس را نوعی بیلبورد آنلاین دانست که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا آگاهی از برند خود را افزایش بدهند. در ادامه گفت‌وگوی دی‌ام برد با مدیر مارکتینگ شیپور را خواهید خواند. (جزییات طرح)

سرویس تبلیغاتی شیپور دقیقا چیست؟

سرویس تبلیغاتی شیپور، امکانی‌ست که به بیشتر دیده‌شدن کسب‌وکارها کمک می‌کند. این سرویس مانند بیلبوردی در فضای آنلاین است که به صورت گسترده در سراسر کشور، به مخاطبان هدف نمایش داده می‌شود و به صرفه‌تر از تبلیغات آفلاین است.

بیلبوردی در فضای آنلاین؛ مدیر مارکتینگ شیپور از لانچ نسخه رسمی سرویس‌های تبلیغاتی شیپور برای کسب‌وکارها خبر داد 1

علیرضا هنرکار، مدیر مارکتینگ شیپور

سرویس تبلیغاتی شیپور، شامل جایگاه‌هایی می‌شود که شرکت‌ها و برندها می‌توانند با استفاده از آن‌ها آگاهی از برندشان را افزایش دهند و فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهند.

بازار شیپور سالانه بیش از ۲۹ میلیون کاربر وب و ۱۴ میلیون کاربر اپ دارد. بازدیدکنندگان روزانه سایت شیپور شامل طیف وسیعی از خریداران و فروشندگان و همچنین بیزینس‌ها و تامین‌کنندگان از سراسر ایران هستند. چنین بازاری با بیش از ۱۰ میلیارد بازدید سالانه فرصتی ویژه برای دیده شدن کسب‌وکارها و برندهاست و از هر صنفی که باشند فرصت خوبی را برایشان فراهم می‌کند که مخاطبان هدف خود را پیدا کنند.

تبلیغ کسب‌وکارها در سرویس تبلیغاتی شیپور در دسته‌بندی‌های مختلف و بر اساس موضوع آگهی، موقعیت مکانی کاربر و کلمه‌ای که جست‌وجو می‌کند به او نمایش داده می‌شود. به‌عنوان مثال تبلیغات مورد نظر مشتری بر اساس فیلتر های بازه قیمت، استان، شهر و حتی محله مورد نظر او به مخاطبان نمایش داده می‌شود.

سرویس تبلیغاتی شیپور چه نوع فضاهای تبلیغاتی در اختیار قرار می‌دهد؟  

سرویس تبلیغاتی شیپور  فضاهای تبلیغاتی متنوعی شامل تبلیغات بنری، تبلیغات همسان یا نیتیو، جست‌وجوی کلمات کلیدی و فروشگاه آنلاین را برای دیده‌شدن کسب‌وکارها در اختیارشان قرار می‌دهد. در ادامه در مورد هر امکان، توضیح مختصری می‌دهم:

تبلیغات بنری تبلیغاتی هستند که در بالای صفحات مختلف شیپور به کاربران نمایش داده می‌شوند و برای برندینگ و افزایش شناخت نسبت به برند کارآمد هستند.

تبیلغات همسان یا نیتیو از جنس آگهی های شیپور هستند، بین آگهی‌ها قرار می‌گیرند و می‌توانند مخاطب را به سمت وب‌سایت مشتری هدایت کنند.

جست‌وجو کلمات کلیدی زمانی که کاربر کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار برند را در سایت شیپور جستجو می‌کند بنر تبلیغاتی برند در بالای صفحه نمایش داده می‌شود.

فروشگاه آنلاین شیپور نیز صفحه فروشگاهی اختصاصی‌ای‌ست که شیپور برای کسب‌وکارها در نظر گرفته است. در این صفحه کسب‌وکارها می‌توانند آگهی‌های‌ محصولات و خدمات خود را به همراه نام، لوگو و نشانی وب‌سایت خود یکجا به کاربر نمایش دهند و از امکانات افزایش بازدید شیپور نیز برای نمایش آگهی‌های خود استفاده کنند.

این سرویس مناسب چه کسب‌وکارهایی‌ست و آیا تبلیغات منتشرکنندگان آگهی‌ها نیز زیر مجموعه آن قرار می‌گیرد؟

تبلیغات در شیپور به صنف خاصی محدود نمی‌شود. همه کسب‌وکارها و برندها می‌توانند با استفاده از سرویس تبلیغاتی شیپور، در بیش از ۱۰ دسته‌بندی مختلف، از املاک و خودرو گرفته تا لوازم شخصی و کتاب، محصول یا خدمات خود را در برابر دید بازدیدکنندگان سایت و اپلیکیشن بگذارند و آگهی‌هایشان را در صفحات مرتبط با کسب‌وکارشان منتشر کنند.

با توجه به لانچ رسمی سرویس تبلیغاتی شیپور، نسخه بتای آن از چه زمانی ارائه شد؟

نسخه بتای این سرویس سال گذشته راه‌اندازی شده است. در طول یک سال گذشته نیز در مناطق مختلف و با طراحی‌های متفاوت نسخه‌هایی از آن را تست کردیم و مورد بررسی قرار داریم تا به بهینه‌ترین نسخه‌ای که اخیرا در دسترس عموم مخاطبان قرار گرفته است رسیدیم.

چه تعداد کسب‌وکار از آن استفاده کردند؟

با توجه به اینکه نسخه بتای این سرویس کمتر از یکسال راه‌اندازی شده، حدود ۴۰ کسب و کار بزرگ و کوچک تا به حال به ما اعتماد کرده‌اند و تبلیغات خود را در شیپور به نمایش گذاشته‌اند.

آیا نمایش تبلیغات در پلتفرم شیپور در تجربه کاربر در آگهی‌گردی اثر منفی نمی‌گذارد؟ 

همکاران من در تیم UI و UX ، با تحلیل رفتار کاربران این موضوع را درنظر داشته‌اند تا مطمئن شوند که بنرهای تبلیغاتی بر نمایش آگهی‌ها تاثیر منفی نگذارند و تبلیغات در مکان‌های بهینه نمایش داده شوند.

اطلاعات بیشتر این سرویس‌های تبلیغاتی را می‌توانید از این صفحه دریافت کنید یا با شماره 09053548075 تماس بگیرید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک