
شهر لوازم خانگی و شهر فرش کمپین «آزادی ۴ نفر» را با حضور اینفلوئنسرها اجرا کردند


فهرست مطلب
شهر لوازم خانگی و شهر فرش با همکاری مجموعه جریان، کمپین اینفلوئنسر مارکتینگی را با عنوان «آزادی ۴ نفر» در اینستاگرام اجرا کردند. طبق اعلام این دو مجموعه، هدف از اجرای این کمپین، نمایش وسعت مجموعه و تنوع محصولات بوده است.
به گزارش دیام برد، شهر لوازم خانگی و شهر فرش اخیراً با همکاری مجموعه جریان، کمپینی با عنوان «آزادی ۴ نفر» را در بستر اینستاگرام و با تمرکز بر اینفلوئنسر مارکتینگ اجرا کردند. در این کمپین اینفلوئنسرهایی مانند امیرحسین قیاسی، کامیار ۶۹۶، تینا حقانی، مرجان کیا و فرشاد فخار حضور دارند و به معرفی خدمات این مجموعه میپردازند.
به گفته این مجموعه، هدف از اجرای این کمپین، نمایش وسعت گسترده فروشگاه و معرفی تنوع محصولات آن بوده و عنوان آن نیز از آدرس مجموعهها الهام گرفته شده تا علاوه بر افزایش آگاهی از برند، به موقعیت فیزیکی فروشگاهها نیز اشاره شود. قالب اجرایی کمپین، یک برنامه ویدئویی با حضور اینفلوئنسرهاست که بهصورت اختصاصی در صفحه اینستاگرام شهر لوازم خانگی منتشر میشود.
در این برنامه اینفلوئنسرها، از طریق چالشهایی تعاملی، مخاطبان را با بخشهای مختلف فروشگاه آشنا میکنند. به طور مثال، در یکی از چالشها، شرکتکنندگان باید با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یک جهیزیه کامل تهیه کنند و در صورت موفقیت، محصولات تهیهشده را بهعنوان جایزه دریافت خواهند کرد.
همچنین شهر لوازم خانگی و شهر فرش اعلام کردهاند که با اجرای این کمپین، قصد دارند حضور پررنگتری در فضای دیجیتال داشته باشند و فعالیت خود را در حوزه اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات دیجیتال گسترش دهند.
کسب بیش از ۳ میلیون بازدید در اینستاگرام
طبق اعلام این مجموعه، این کمپین پیش از آنکه به اتمام برسد، نتایج زیر را به همراه داشته است:
- بازدید ۳ میلیونی صفحه اینستاگرام
- دریافت بازخورد مثبت از سوی کاربران
- آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات این مجوعه از جمله فروش اقساطی
انتخاب اینفلوئنسرها بر اساس تنوع مخاطبان و تعامل بالا
بر اساس محتوایی که شهر لوازم خانگی در اختیار دیام برد قرار داده، در این کمپین تلاش شده تا انتخاب اینفلوئنسرها با درنظرگرفتن تنوع مخاطبان انجام شود. همچنین حفظ جنبه طنز در طول برنامه نیز مدنظر بوده است. برای مخاطبان خانهدار، مرجان کیا و برای مخاطبان جوان، کامیار ۶۹۶ و تینا حقانی انتخاب شدهاند. در کنار این افراد، فرشاد فخار نیز با هدف تقویت جنبه طنز در برنامه حضور دارد.
عواملی مانند میزان تعامل بالا (engagement) این اینفلوئنسرها در صفحات شخصیشان نیز در فرآیند انتخاب آنها تأثیرگذار بوده است. برای بالاتر رفتن engagement، ریلزهای تولید شده کمپین، با پیج این افراد کلبریت (collaboration) شدند.
مطالب پیشنهادی

مجری تبلیغات محیطی نمایشگاه کتاب معرفی شد
