پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

حضور سیلانه‌سبز در نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی ۱۴۰۲ با غرفه‌ای متفاوت

الهه صالحی الهه صالحی
11 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه
حضور سیلانه‌سبز در نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی ۱۴۰۲ با غرفه‌ای متفاوت
زمان مطالعه: 4 دقیقه

مدیر کمپین هلدینگ سیلانه‌سبز، صاحب برندهای دافی، کدکس، کاپوت، کامان، میسویک، آمبرلا، پیکسل، زنون، دکتر از و نینو می‌گوید که هدف این مجموعه از شرکت در نمایشگاه‌ بین‌المللی ایران بیوتی ۱۴۰۲ بیشتر تعامل حضوری با ذی‌نفعان خود و توسعه همکاری‌ها بوده است. او همچنین اشاره می‌کند که یکی از اهداف سیلانه سبز در سال پیش رو توسعه بازار در خاورمیانه و روسیه خواهد بود.

حضور سیلانه‌سبز در نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی ۱۴۰۲ با غرفه‌ای متفاوت 1

نیلوفر اشراقی، مدیر کمپین سیلانه‌سبز

نیلوفر اشراقی، مدیر کمپین سیلانه‌سبز در گفت‌وگو با دی‌ام برد در رابطه با حضور این برند در نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی ۱۴۰۲ گفت: «سیلانه‌سبز در سال ۱۳۸۰ و به عنوان یک مجموعه تولیدی افتتاح شد، اما ما در حال حاضر ۱۳ برند را در زیر مجموعه سیلانه سبز داریم که همگی تولید ایران هستند. در سال ۱۳۸۳ اولین برند سیلانه‌سبز یعنی دافی به بازار معرفی شد که در حال حاضر در حوزه دستمال مرطوب لیدر بازار است و در طول سال‌ها توسعه یافته و مدل‌های بسیار متنوعی را از دستمال مرطوب به بازار ارائه می‌کند.»

حضور سیلانه‌سبز در نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی ۱۴۰۲ با غرفه‌ای متفاوت 2

گرین‌لند، جدیدترین طراحی سیلانه‌سبز برای کنار هم معرفی شدن محصولات

او در ادامه ضمن توضیح و معرفی سایر برندهای سیلانه‌سبز در طی سال‌های گذشته به بازار معرفی شدند، گفت:‌‌ «ما تا سال ۱۳۹۹ با فروشگاه‌های اینترنتی همکاری مستقیمی داشتیم اما پس از آن نیاز به وجود یک فروشگاه اینترنتی مستقل برای سیلانه‌سبز را در مجموعه احساس کردیم و پلتفرم لوکس ایرانا متولد شد که پلتفرمی برای فروش مستقیم تمامی محصولات سیلانه سبز است و مزیت‌هایی مانند ارسال رایگان را برای کاربران خود فراهم می‌کند.»

مدیر کمپین سیلانه سبز با معرفی استندهای گرین‌لند به عنوان جدیدترین طراحی این مجموعه گفت:‌ «تا پیش از این برندهای زیر مجموعه ما به صورت جداگانه پروموت می‌شدند اما ما اخیرا با این هدف که بتوانیم تمامی برندها را در فروشگاه‌ها در کنار هم داشته باشیم استندهای گرین‌لند را طراحی و کمپین‌هایی نیز برای نقطه فروش در فروشگاه‌ها ایجاد کردیم که در مدت کوتاه اجرایی شدن آنها، بازخوردهایی خوبی از سمت کاربران دریافت کرده‌ایم.»

اشراقی در ادامه یکی از مهم‌ترین اهداف سیلانه‌سبز در سال پیش رو را ورود به حوزه صادرات و بازار کشورهای خاورمیانه و روسیه دانست.

حضور سیلانه‌سبز در نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی ۱۴۰۲ با غرفه‌ای متفاوت 3

کمپین‌های طراحی شده برای بالا بردن تعامل با محصولات سیلانه سبز در نمایشگاه

مدیر کمپین سیلانه‌سبز در توضیح کمپین‌ها و اقدامات طراحی شده برای بالا بردن تعامل در نمایشگاه اشاره کرد:‌ «ما در نمایشگاه سه بازی برای برند آمبرلا، دافی و محصولات حوزه سلامت طراحی کردیم. دافی اخیرا محصول جدیدی به نام کرم عطری برای دست و ناخن طراحی کرده است که با ۵ رایحه عطرهای معروف دنیا به بازار عرضه می‌شود. با تحقیقاتی که انجام دادیم متوجه شدیم که هر عطر به یک تیپ شخصیتی مرتبط است؛ به طور مثال عطر ورساچه متعلق به تیپ شخصیتی افراد خیال پرداز است و در همین رابطه پرسشنامه‌ای در یک لندینگ پیج طراحی کردیم که افراد می‌توانند با پاسخ دادن به ۶ سوال به این جواب برسند که چه تیپ شخصیتی دارند و کدام یک از این رایحه‌های برای آنها مناسب‌تر است. این پرسشنامه از طریق اسکن QRکدی که روی این آینه‌ها وجود دارد قابل دسترسی است و تا به حال ما از این طریق حدود ۲۰ هزار لید شماره تماس جمع آوری کرده‌ایم.»

او ادامه داد: «براساس گزارشی که ما از نارضایتی برخی از مشتریانمان از محصولات جمع آوری کردیم، به این نتیجه رسیدیم که بخش زیادی از این نارضایتی‌ها به این دلیل است که مشتریان ما نوع پوست خود را نمی‌شناختند و محصولاتی را انتخاب می‌کردند که برای پوستشان مناسب نبود؛ ما این نکته را در طراحی بازی دوم لحاظ کردیم. به این ترتیب که افراد می‌توانند با اسکن  QR کد روی آیینه دوم، به چند سوال پاسخ داده و نوع پوست خود را بشناسند و در ادامه ما همه محصولات مناسب زیرمجموعه سیلانه سبز با نوع پوستشان را به آنها معرفی می‌کنیم.»

حضور سیلانه‌سبز در نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی ۱۴۰۲ با غرفه‌ای متفاوت 4

بخش نشست با حرفه‌ای‌ها در غرفه سیلانه‌سبز

اشراقی در ادامه با اشاره به اینکه سیلانه سبز ۷۰ درصد از سهم بازار بهداشتی را در اختیار دارد و در بازار شناخته شده است، هدف از حضور در نمایشگاه را تازه شدن دیدارها دانست و گفت:‌ «علاوه بر دیدار با ذی‌نفعان، یکی از تمرکزهای اصلی ما در این نمایشگاه، «نشست با حرفه‌ای‌ها» است؛ یعنی افراد حرفه‌ای‌ که در حوزه FMCG و به طور ویژه در صنعت آرایشی و بهداشتی تخصص دارند، هدف ما از این نشست‌ها علاوه بر آشنایی، شکل گرفتن همکاری‌ در آینده است.

خودنویس
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اشاره