پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

باشگاه سئولب، یک باشگاه تخصصی در حوزه سئو

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
11 اردیبهشت 1400
زمان مطالعه: 5 دقیقه
باشگاه سئولب، یک باشگاه تخصصی در حوزه سئو
زمان مطالعه: 4 دقیقه

یاشگاه سئو! تا الان همگی ما هر اسم باشگاه مشتریانی که به گوشمان خورده، درباره سایت‌های فروش اینترنتی بوده ولی درباره سئو اصلا! با توسعه و به روز رسانی الگوریتم‌های موتور جستجو، سئو به یکی از مجبوب‌ترین و در عین حال پیچیده‌ترین مباحث دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است.
یادگیری سئو به خودی خود ساده است اما نحوه پیاده‌سازی آن درست زمانی که اجرا می‌شود همه فعالین در این حوزه را دچار سردرگمی می‌کند. شاید بتوان گفت کمتر سئوکاری دست به آچار می‌شود و به سئو تکنیکال می‌پردازد، اما از ملزومات سئو داخلی تمام صفحات شما همین سئو فنی است که اغلب از آن گریزانید.

احتمالا تا امروز عضو باشگاه مشتریان یکی از برندهای پرآوازه مانند: اسنپ فود، آپ، نوین چرم، افق کوروش یا صدها برند دیگر شده‌اید. قطعا دقت کرده‌اید که برای شما کارت عضویت در باشگاه می‌فرستند و شما را از تمامی تخفیف‌ها و جشنواره‌های خود باخبر می‌کنند. حالا فرض کنید شما که یک متخصص سئو یا علاقمند به سئو هستید و باشگاهی برای یادگیری شما درباره سئو راه‌اندازی شده است که می‌توانید در آن هم یاد بگیرید هم کلاس‌های‌ آموزشی سئو را رایگان شرکت کنید.
ما در ادامه باشگاهی را معرفی می‌کنیم که به سئو مربوط است و شما را به نحوی تشویق می‌کند که در آن فعالیت داشته باشید. اگر به سئو و دنیای پر رمز و راز سئو علاقمند هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بخوانید  هوش مصنوعی در خدمت راهکارهای نوآورانه پارت

باشگاه سئولب، یک نوآوری در باشگاه وفاداری به منظور یادگیری سئو

یکی از جالب‌ترین باشگاه‌های مشتریانی که به تازگی ایجاد شده مربوط به سئو و آموزش سئو می‌باشد. باشگاه سئولب توانسته برای اولین بار سیستم امتیازبندی را در خود به گونه‌ای اجرا کند که در آن اعضا بتوانند در کنار یادگیری سئو و افزایش دانش آنها درباره سئو در محیطی فعالیت داشته باشند که موجب افزایش توسعه فردی آنها نیز شود.

چه کسانی عضو باشگاه سئولب می‌شوند؟

باشگاه سئولب در واقع پلتفرمی برای ایجاد ارتباطی موثر با کارشناسان و متخصصان سئو می‌باشد. قدم اول شما برای اینکه وارد باشگاه سئولب شوید آشنایی شما با سئو است، خیلی از افرادی که در این باشگاه عضو می‌شوند در حد مقدماتی یا حتی پیشرفته دارای دانش سئو هستند و می‌خواهند با در اختیار گذاشتن دانش خود سهم عمده‌ای در ارتقای دانش و آگاهی مردم از سئو داشته باشند.

باشگاه سئولب، یک باشگاه تخصصی در حوزه سئو 1

شما نیز اگر به سئو علاقمندید یا می‌خواهید در حوزه سئو مشغول کار شوید، بهتر است وارد seolab.ir شده و با فعالیت در آن علم سئویی خود را افزایش دهید.

سئولب چیست؟ مزیت سئولب در چیست؟

پس از آنکه کمی درباره باشگاه سئو دانستید، وقت آن است که درباره سئولب نیز اطلاعات لازم را کسب کنید. دانش سئو دانشی نیست که به راحتی و در مدت زمان کمی بتوانید آن را به دست آورید. یک متخصص سئو شدن به پشتکار و علاقمندی بسیار وابسته است، اغلب افرادی که در بازار ایران سئو را آموزش می‌دهند تنها به سئو محتوا بسنده می‌کنند و فکر می‌کنند که سئو تنها درباره محتواست اما خوب است بدانید که اصلا این‌گونه نیست.

بخوانید  اعتماد کاربران، عامل رشد پیوسته سوییچ در بازار چالشی خودرو است

باشگاه سئولب، یک باشگاه تخصصی در حوزه سئو 2

یک متخصص سئو باید در کنار اینکه بداند چطور محتوا بنویسد و چطور آن را سئو کند،باید بتواند حتی سایت را از نظر فنی بررسی کند و ایرادات آن را برطرف نماید. نقش بزرگی که سئو در کسب و کارها دارد در سئو داخلی on page خلاصه می‌شود که سئو تکنیکال نیز یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن است. پس دانستن محتوای سئو شده لزوما تمام سئو نیست.

یکی از مهم‌ترین مباحثی که در سئولب آموزش داده می‌شود قدرت مذاکره و نحوه ارتباط برقرار کردن با کارفرما یا مدیر پروژه است.

شما پس از آنکه مهارت‌های سختی چون سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال و محتوا را یاد گرفتید برای اینکه بتوانید زودتر و بهتر جذب بازار کار شوید نیازمند این هستید که بدانید چطور یک پروژه سئو را راهبری و مدیریت کنید و برای انجام فرایندهای سئو برنامه ریزی کنید.

این مباحث از مهم‌ترین مقوله‌هایی که هیچ کلاس آموزشی سئو آن را پوشش نمی‌دهد، اما سئولب توانسته تا کنون با موفقیت در این مسیر قدم بردارد و افراد موثر و کارآمدی را به بازار کار سئو وارد کند.
تمام این موارد در سئولب در سرفصل‌های کلاس‌های آموزشی سئو مقدماتی و سئو پیشرفته سئولب قرار دارد. خوب است پیش از آنکه اقدامی به یادگیری سئو کنید ابتدا سری به سایت‌های مربوطه بزنید و پس از به دست آوردن اطلاعات کافی روند یادگیری خود را آغاز کنید.

مزیت عضویت در باشگاه سئولب چیست؟

سوال و جواب تخصصی در فروم بپرسید
ارتباط موثر با بزرگان سئو ایجاد کنید
با امتیازاتی که جمع کردید آموزش سئو را به صورت رایگان از سئولب بخرید
موقعیت‌های شغلی خوبی در حوزه سئو به دست آورید

بخوانید  در نشست اخیر MBA News مطرح شد: بخش اصلی بودجه مارکتینگ برندهای فعال در بازار ایران به کمپین‌های تبلیغاتی اختصاص دارد

چطور در باشگاه سئولب امتیاز جمع کنیم و از آن استفاده کنیم؟

همان‌طور که بیان شد، شما با ثبت نام در سایت سئولب عضو باشگاه سئولب نیز می‌شوید و از همان عضویت امتیاز به دست می‌آورید. سئولب تمام سعی خود را کرده است که خدماتی را به شما ارائه دهد که به درک نیازها و خواسته‌های شما وابسته باشد. عضویت در کلاب سئولب سبب می‌شود که شما با دنیای سئو و متخصصین آن در ارتباط باشید و با دانش و آگاهی بهتری قدم بردارید. در کنار ارتباطی که با تمامی افراد متخصص در حوزه سئو برقرار می‌کنید، می‌توانید تعاملی دوسویه نیز داشته باشید به این شکل که با جمع آوری امتیاز به روش‌هایی مثل انتشار کتاب، ضبط پادکست آموزشی، ضبط دوره ویدیویی آموزشی و حتی پست بلاگ در سئولب، در کلاس‌ها و رویدادهای سئولب بدون پرداختن هزینه‌ای ثبت نام کنید، تنها با شرط رسیدن امتیاز شما به میزان مبلغ کلاس و رویداد.

میزان امتیازهایی که به دست می‌آورید به واحد تومان تبدیل شده و می‌تواند در پنل کاربری شما قابل مشاهده باشد. فعالیت در فروم و گذاشتن کامنت و سوال در پست‌ها یا حتی قبول شدن در دوره سئولب از ساده‌ترین راه‌های جمع کردن امتیاز است.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک