«یک روز کاری با مدیر بازاریابی محتوایی» در دومین وبینار صباویژن
فهرست مطلب
بازار وبینارها و آموزشهای ویدیویی با شیوع کرونا و نیاز به رعایت فاصلۀ اجتماعی داغ شد. دانشپذیران، خوشحال از امتیازاتی که این نوع آموزش فراهم کرده بود به آن روی آوردند، پلتفرمهای متفاوتی ایجاد شد، فعالان هر حوزهای به راحتی دانششان را در اختیار علاقهمندان قرار میدادند، اما کمی بعد انتقادها هم شروع شد.
کیفیت پایین صدا، تصویر و حتی محتوا، مخاطبان را آزرده میکرد. این فراوانی حق انتخاب بیشتری برای مخاطبان فراهم کرد، حالا بازار وبینارها برای آنهایی داغ خواهد ماند که محتوا و نحوۀ ارائهشان از استاندارد بالایی برخوردار باشد. به گفته نیما شفیعزاده بازاریابی محتوایی صباویژن، این آژانس تبلیغاتی با آگاهی از این چالش، بخش ویژهای برای وبینارهای آموزشی درنظر گرفته و قرار است هر ماه یک وبینار برگزار کند.
از اینجا ثبتنام کنید.
وبینارهای صباویژن
در هر وبینار، بر روی یکی از موضوعات کاربردی، بهروز و موثر در حوزۀ تبلیغات و بازاریابی تمرکز خواهد شد. از ارائهدهندهها خواسته میشود، موضوع وبینار را بر اساس تجربیات خودشان بررسی کنند تا به بازاریابان، تبلیغاتچیها و علاقهمندان کمک کند تجربهای کاربردی داشته باشند و از آموختههایشان بهرۀ بیشتری ببرند.
وبینار بعدی صباویژن، با موضوع «یک روز کاری مدیر بازاریابی محتوایی چطور میگذرد؟» توسط نیما شفیعزاده، مدیر بازاریابی محتوایی صباویژن در تاریخ هجدهم اسفند برگزار میشود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبتنام کلیک کنید. وبینارهای قبلی را اینجا پیدا میکنید.