پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان زمان‌بندی توییت به توییتر اضافه می‌شود

هادی مرادی هادی مرادی
27 بهمن 1398
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امکان زمان‌بندی توییت به توییتر اضافه می‌شود
زمان مطالعه: 2 دقیقه

توئیتر اعلام کرده است که مانند سایر شبکه‌های اجتماعی امکان زمان‌بندی ارسال مطالب را برای مخاطبان خود فراهم می‌کند. این به معنای آن است که یک ابزار و امکان جدید در اختیار بازاریابان خواهد بود.

برای این که در شبکه‌های اجتماعی رشد داشته باشید و مخاطبان خود را درگیر کنید، اهمیت زیادی دارد که پست‌های شما به صورت مرتب و ادامه دار ارسال شود. اما وقتی شما درگیر تولید محتوا هستید مرتب نگه داشتنن امور و حفظ نظم و قاعده در ارسال پیام‌ها دشوار می‌شود. اینجا همان جایی است که ارسال محتوای زمان بندی شده در آن می‌تواند به شما کمک کند. ابزارهای ارسال خودکار و زمان بندی شده به شما این امکان را می‌دهند تا از فعال بودن بیزینس خود در فضای آنلاین حتی در زمانی که فشار کاری بر روی شما بسیار زیاد است اطمینان خاطر داشته باشید.

در شبکه‌های اجتماعی بسته به نوع فعالیت شما، مخاطبانتان در ساعت‌های خاصی از روز فعالیت بیشتری دارند و احتمال این که با انتشار پست در آن بازه زمانی توجه آن‌ها را جلب کنید بیشتر است. پست‌های برنامه ریزی شده به شما این امکان را می‌دهد تا دقیقا در زمانی که امکان ایجاد بیشترین تعامل با مخاطبان است، محتوای شما منتشر شود.

علاوه بر این انتشار پست‌های زمان‌بندی شده برای کسانی که مخاطبانی در نقاط مختلف دنیا دارند نیز بسیار مفید است. شما می‌توانید با توجه به ساعت محلی گروه هدف، محتوای خود را برنامه ریزی و نسبت به انتشار آن اقدام کنید.

نکته بسیار جالب دیگر در مورد استفاده از انتشار توئیت‌های زمان بندی شده این است که شما با بررسی آمار به دست آمده از انتشار پست‌های مختلف در زمان‌های گونان می‌توانید زمان موثر برای انتشار پست‌های خود را با توجه به تعداد بازدید و بازخوردی که از مخاطبان به دست می‌آورید، حساب کنید.

در کنار مزایایی که انتشار پست‌ها به صورت زمان بندی شده دارد شما باید به الزامات استفاده از آنها نیز توجه کنید. استفاده از ابزارهای زمان بندی مانند ابزار زمان بندی ارسال توئیت در توئیتر به این معنی نیست که شما بر ارسال پست خود نظارت نداشته باشید. پست برنامه ریزی شده ممکن است شما را به دردسر بیاندازد و شما محتوایی را منتشر کنید که با آنچه با توجه به شرایط روزانتظار می‌رفت متناقض باشد. مثال‌های متعددی وجود دارد که این اتفاق باعث تضعیف یک برند شده است و از اولین نمونه‌های این اتفاق فاجعه بار انتشار توئیت مایکل مور در حمایت از قانون حمل اسلحه در آمریکا دقیقا ساعتی بعد از اقدام تروریستی و کشتار در یکی از مدارس آمریکا بود، که بسیار جنجالی و بحث برانگیز شد .

بخوانید  مسابقه توییتری دیجی‌کالا چطور پربازدید‌ترین کمپین توییتر فارسی شد؟

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
هادی مرادی
هادی مرادی
خوشحالم که دی ام برد رو دنبال می‌کنین!
نظرات