پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رویداد «مسیر اوج» سرمایکس برگزار شد؛ عبور تعداد کاربران این صرافی از مرز یک میلیون نفر

مهسا بهادری مهسا بهادری
5 تیر 1403
زمان مطالعه: 5 دقیقه
رویداد «مسیر اوج» سرمایکس برگزار شد؛ عبور تعداد کاربران این صرافی از مرز یک میلیون نفر

رویداد «مسیر اوج» صرافی رمزارز سرمایکس یکشنبه، سوم تیر، با حضور اصحاب رسانه‌های اقتصادی و رمزارزی در استودیو وی‌کست برگزار شد.

در این رویداد، مدیران سرمایکس از مسیر حدود ۷ ساله این صرافی گفتند, از سرویس «استیکینگ» رونمایی کردند و وعده دادند در حاشیه نمایشگاه الکامپ  از دیگر سرویس سرمایکس که کاربران مدت زمان زیادی را در انتظار آن بودند، رونمایی می‌شود. در پایان رویداد «مسیر اوج» نیز قرعه‌کشی کمپین جزیره پر جایزه انجام شد و برندگان کمک هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی سفر به پاریس و یک دستگاه ۲۰۷ مشخص شدند.

در بخشی از این رویداد، مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس وعده داد که هفته آتی و در حین برگزاری نمایشگاه الکامپ از سرویس دیگر این صرافی رمزارز رونمایی می‌شود.

چهار اصل مهم در سرمایکس

حسن قلیچ‌خانی، مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس به عنوان تنها سخنران این رویداد ضمن برشمردن اصول اساسی فعالیت سرمایکس گفت: «از دی ۹۶ که سرمایکس (با نام پیشین ارزجو) شروع به کار کرد، به دنبال یک رویا بود. رویایی به منظور ایجاد راه‌حلی برای سرمایه‌گذاری تا کاربران از روش‌های گوناگونی برای کسب سود از اندوخته‌های خود استفاده کنند.»

بر اساس گفته‌های قلیچ‌خانی با توجه به نیاز کاربران، ۴ اصل شفافیت، نوآوری، مشتری‌محوری و امنیت کنار یکدیگر قرار گفتند تا ارزش‌های سرمایکس را شکل دهند. قلیچ‌خانی به ماجرای امنیت اشاره کرد و گفت: «تلاش و افتخار ما در این سال‌ها این است که سرمایکس بالاترین درجه امنیت را داشته است.»

او در بخش دیگری از سخنرانی خود، نوآوری را اصل سوم سرمایکس معرفی کرد و گفت: «تا پاییز سال ۱۴۰۲ سرویس OTC ارائه می‌کردیم اما از مهر ۱۴۰۲ پلتفرم معاملاتی را نیز ایجاد کردیم که به نوعی بازار معامله حرفه‌ای برای افرادی به شمار می‌آید که معاملات بیشتر و حرفه‌ای‌تری در بازار انجام می‌دهند.»

بر اساس گفته‌های مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس، سرویس «استیکینگ» که به نوعی نگهداری و قفل کردن از ارزهای مختلف و کسب سود است نیز چند هفته پیش در دسترس کاربران قرار گرفت که آن نیز در راستای بهره‌مندی از نوآوری و ارائه سرویس‌های به‌روزتر در این بازار است. بر اساس گفته‌های قلیچ‌خانی این سرویس با توجه به نیاز کاربران و  بر اساس ارزهایی که بیشترین محبوبیت را داشته‌اند، در سرمایکس ایجاد شده است. با این سرویس کاربران در بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند با نوسان ارزش سبد ارزی خود، سود کسب کنند.

مشتری‌محوری نیز چهارمین اصلی بود که قلیچ‌خانی به آن اشاره کرد و گفت: «اگر صرافی ارز دیجیتال مشتری‌محور نباشد و تصمیماتش بر اساس نیاز مشتریان شکل نگیرد، نمی‌تواند ایجاد کند. اگر اینجا هستیم و درباره اوج گرفتن صحبت می‌کنیم به این دلیل است که به این ۴ اصل وفادار بودیم و سعی کردیم جلوه‌ای تمام و کمال از آن باشیم و در تک تک فعالیت‌های ما جاری و ساری باشد.»

بخش دیگر سخنرانی قلیچ‌خانی به ماموریت سرمایکس برای آگاهی بخشی به جامعه فعالان ارز دیجیتال اختصاص داشت که او در این خصوص گفت: «چندین کمپین برگزار کردیم که هدفمان تنها جذب کاربر و افزایش تعداد معاملات نبود بلکه هدف ارتقا دانش فنی را نیز در نظر داشتیم.»

او در خصوص برنامه‌های تیم بازاریابی به منظور آگاهی بخشی نیز توضیحاتی ارائه داد؛ حمایت از دوره‌های آموزشی، انتشار کتاب همچنین تهیه ویژه برنامه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های تیم بازاریابی در سرمایکس برای این هدف است.

رویداد «مسیر اوج» سرمایکس برگزار شد؛ عبور تعداد کاربران این صرافی از مرز یک میلیون نفر 1

مهمترین مسئولیت اجتماعی ما، آگاهی بخشی است

از مدیران سرمایکس در خصوص مسئولیت اجتماعی پرسیده شد که مدیر ارشد بازاریابی در این خصوص گفت: «مهمترین مسئولیت اجتماعی آموزش دادن و آگاهی بخشی نسبت به بازار ارزهای دیجیتال است. تاکنون رویدادهای مختلفی برگزار کردیم که جنبه تبلیغات نداشته‌اند اما برای اهداف آگاهی‌بخشی و آموزشی برگزار شده‌اند.»

قلیچ‌خانی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کمک به خیریه نیز اشاره کرد و گفت: «کارمزد برخی تراکنش‌ها به حساب خیریه نیز واریز می‌شود.»

NPS سرمایکس ۵۴ درصد است

قلیچ‌خانی در ادامه صحبت‌های خود به نرخ NPS این صرافی رمزارز که ۵۴ درصد است، اشاره کرد و ادامه داد: «این نرخ در میان کسب و کارهای ایرانی نرخ بالایی محسوب می‎شود. از حدود دو هزار نفر کاربر نظرسنجی شده، ۶۸ درصد کاربران سرمایکس را با اطمینان و خیالی آسوده به دیگران معرفی می‌کنند که این امر در افزایش شمار کاربران بی‌تاثیر نبوده است. »

امنیت سرمایکس تامین است

احسان مطلبی مدیرعلمل و بنیانگذار، در پاسخ به این پرسش که برای مراقبت از داده‌ها و امنیت چه اقداماتی انجام شده، گفت :«تیم سرمایکس در ابتدا متشکل از افراد فنی و برنامه‌نویسان بوده است. در مباحث امنیتی، سعی شده تمام استانداردهایی که وجود داشته، رعایت کنیم. برخی موارد را به دلیل مباحث امنیتی نمی‌توان بیان کرد.»

رویداد «مسیر اوج» سرمایکس برگزار شد؛ عبور تعداد کاربران این صرافی از مرز یک میلیون نفر 2

بازی‌های تلگرامی را باید پذیرفت

قلیچ‌خانی در پاسخ به این پرسش که «رویکرد سرمایکس به بازی‌های تلگرامی چیست؟» گفت: «چه بخواهیم و چه نخواهیم این نوع بازی‌ها هستند و در بین کاربران نیز رواج دارند. البته خوبی‌هایی نیز دارند و آن آشنایی افراد با حوزه ارزهای دیجیتال است. رویکرد ما این است در کنار فعالیت‌های بازاریابی بتوانیم محتواهای مناسبی را نیز برای این نوع از بازی‌ها ایجاد کنیم تا با آگاهی بخشی به افراد، تصمیم‌گیری را نیز برایشان تسهیل کند.»

مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس در ادامه به رویداد «پیتزادی» اشاره کرد و گفت: «به مناسبت روز پیتزا بازی تلگرامی ایجاد کردیم که در آن تپ (Tap) کردن هر فرد در نهایت به امتیاز و جایزه تبدیل می‌شد. در نظر داریم به محض لیست شدن ارزهای تلگرامی در صرافی‌های بزرگ دنیا، در صرافی نیز این ارزها را در اختیار افراد قرار دهیم.»

رویداد «مسیر اوج» سرمایکس برگزار شد؛ عبور تعداد کاربران این صرافی از مرز یک میلیون نفر 3

قلیچ‌خانی در پاسخ به این سوال که آینده سرمایکس را چگونه پیش‌بینی می‌کند؟ گفت: «اولین صرافی رمزارز در کشور بودیم و جزو ۵ صرافی از نظر حجم و تعداد معاملات هستیم. در نظر داریم در میان سه صرافی برتر کشور قرار گیریم.»

در پایان رویداد «مسیر اوج» نیز قرعه‌کشی کمپین جزیره پر جایزه انجام شد و برندگان کمک هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی سفر به پاریس و یک دستگاه ۲۰۷ مشخص شدند. در حین برگزاری رویداد «مسیر اوج»، شمارش زنده تعداد کاربران این صرافیاز مرز «یک میلیون» نفر گذشت.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی