پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار
مدیر محصول سنجاپ در گفت‌وگو با دی‌ام برد:

سنجاپ با ۱۲۵ هزار مخاطب سگمنت شده واسطه‌ای میان برند و مخاطبان است

کیمیا منصوری کیمیا منصوری
30 آبان 1403
زمان مطالعه: 4 دقیقه
سنجاپ با ۱۲۵ هزار مخاطب سگمنت شده واسطه‌ای میان برند و مخاطبان است

پلتفرم نظرسنجی سنجاپ با ارائه امکاناتی مانند تست اثربخشی تبلیغات و دسترسی به جامعه مخاطبان هدف، به برندها کمک می‌کند تا کمپین‌های خود را ارزیابی کنند. این پلتفرم با استفاده از الگوریتم‌های کنترل کیفیت، داده‌های معتبر ارائه می‌دهد و امکان شخصی‌سازی گزارش‌ها را فراهم می‌کند.

 به گزارش دی‌ام برد، سنجاپ پلتفرمی برای طراحی و انتشار نظرسنجی است که از ابتدای امسال فعالیت خود را آغاز کرده است. این پلتفرم ادعا می‌کند که با دیتابیس بیش از ۱۰۰ هزار کاربری خود، ابزاری برای اجرای نظرسنجی‌هایی است که به برندها کمک می‌کند که بدانند قبل از شروع تبلیغات کدام تبلیغ بیشترین تأثیر را بر مخاطبان داشته و چگونه می‌توانند تبلیغات خود را بهینه‌سازی کنند. این پلتفرم وجه تمایز خود و رقبا را نرم‌افزار موبایلی «پولچه» می‌داند که کاربران سنجاپ می‌توانند در آن به حدود ۱۲۵ هزار مخاطب سگمنت شده دسترسی داشته و نظرسنجی را برای جامعه مخاطب هدف ارسال کنند.

این پلتفرم در محتوایی که در اختیار دی‌ام برد قرار داده اشاره می‌کند که اگر برندها بخواهند اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی خود را بررسی کنند، سنجاپ این امکان را ایجاد می‌کند تا بتوانند از تمام محتوای کمپین محیطی یا دیجیتال خود تست بگیرند. عملکرد و پرفرومنس محتوا‌ها همزمان سنجیده می‌شوند و برند می‌تواند بهترین مورد را انتخاب کند. از سویی دیگر برندها می‌توانند از طریق نظرسنجی، نقاط قوت و ضعف محتواها و نظرات مخاطبان هدف را بررسی کند. سنجاپ فیچر تست اثربخشی تبلیغات را در همین راستا به پلتفرم خود اضافه کرده است. این قابلیت، تمام محتواهای یک تبلیغ اعم از طراح‌های گرافیکی یا ویدئویی را به کاربرانی که در دسته‌بندی‌های مشخص که هدف تبلیغ موردنظر هستند، نمایش می‌دهد. در وهله بعدی پس از نمایش تبلیغ تعدادی سوال از کاربران پرسیده می‌شود که در گزارش خروجی هم نمایش داده می‌شود. شرکت یا برند درخواست‌دهنده می‌تواند تعداد دسته‌ها و ویژگی‌های مخاطب را هم خودش انتخاب کند.

امیرعلی حبشی‌زاده، مدیر محصول سنجاپ در مورد قابلیت شخصی سازی در سنجاپ می‌گوید: «گزارش‌ها و سوالات ارائه شده توسط سنجاپ براساس نیاز هر مجموعه یا برند تولید و بهینه می‌شوند. شرکت‌ها می‌توانند از داده‌هایی که سنجاپ در اختیارشان قرار می‌دهد در راستای طراحی استراتژی بازاریابی خود استفاده کنند.»

شناسایی و حذف پاسخ‌های غیرمعتبر از طریق الگوریتم اعتبار زمانی

به گفته حبشی زاده سنجاپ برای شناسایی و حذف پاسخ‌های غیر معتبر از سه الگوریتم اعتبار زمانی، سوال کنترلی، تار شدن قسمتی از سوال استفاده می‌کند. او در این رابطه توضیح می‌دهد: «در الگوریتم اعتبار زمانی برای هر نوع سوال و شاخصه‌های پاسخ، مقدار کمینه و بیشنیه در نظر گرفته می‌شود. اگر کاربر دیرتر یا سریع‌تر از این کف و سقف به سوالات پاسخ دهد، کاربر مشخص مشخص می‌شود و برای کل نظرسنجی هم به همین صورت اعمال می‌شود. همچنین در بخش سوال کنترلی در هر نظرسنجی به فراخور تعداد سوالات ۲-۴ سوال کنترلی وجود دارد. به این شکل که پاسخ این سوالات با یکدیگر رابطه یک به یک دارند. علاوه بر این سوالات کنترلی پشت سر هم نیز پرسیده نمی‌شوند و اگر کاربر بدون دقت پاسخ بدهد، رابطه یک به یک شکسته شده و کاربر از این حیث مشخص می‌شود.»

او ادامه می‌دهد: «به تناسب تعداد سوالات، بخش مهمی از ۱-۲ سوال تار می‌شود. اگر کاربر بدون کلیک روی قسمت تار شده اقدام به پاسخدهی کند یعنی بدون دقت پاسخ داده و دیتای کاربر حذف می‌شود.»

مشتریان این پلتفرم می‌توانند هزینه‌های خدمات را روی هر نظرسنجی یا تست تبلیغ دریافت کنند. محاسبه هزینه‌ها به صورت آنلاین انجام می‌شود و مشتریان می‌توانند جزئیات آن را مشاهده کنند. سه شاخصه تعداد سوالات، جامعه مخاطب هدف و تعداد پاسخ‌دهندگان بر محاسبه هزینه اثر می‌گذارند.

سفیر دوسویه میان برند و مخاطبان هدف

این پلتفرم ادعا می‌کند امکان برقراری ارتباط میان برندها و مخاطبان هدفشان را به صورت غیر مستقیم فراهم می‌کند. در نتیجه کابران نظرشان را بدون سوگیری نسبت به کسب‌و‌کار بیان می‌کنند و کسب‌وکارها قادر خواهند بود که نیازها و ترجیحات مخاطبان خود را درک کنند. 

امیرعلی حبشی‌زاده می‌گوید: «سنجاپ سفیر دوسویه میان برند و مخاطبان هدفش است. دغدغه‌های مخاطبان را به کسب‌و‌کار و از سوی دیگر اقدامات کسب‌و‌کار برای رفع آن‌ها را به مخاطب هدف انتقال می‌دهد. شنیده شدن نقاط ضعف برند و بهبود آن‌ها دو اثر بر تجربه مشتریان و برنامه‌های وفاداری برندها به جا می‌گذارد، اول بهینه شدن کسب‌و‌کار در خدماتی که به مشتریان ارائه می‌کند. دوم همان حس شنیده شدن است که مخاطب هدف آن را لمس کرده و موجب وفاداری او نسبت به کسب‌و‌کار می‌شود.»

پاکت
به اشتراک بگذارید:
کیمیا منصوری
کیمیا منصوری
هنرهای دراماتیک را دوست داشتم و خواندم، روزنامه‌نگاری چندرسانه‌ای را انتخاب کردم و حالا خبر می‌نویسم. دی‌ام برد فرصتی است تا دنیای بازاریابی دیجیتال را روایت کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی