پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

صباویژن از لغت‌نامه جامع دیجیتال مارکتینگ رونمایی کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
4 بهمن 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
صباویژن از لغت‌نامه جامع دیجیتال مارکتینگ رونمایی کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

صباویژ‌ن به تازگی از محصول جدید خود تحت عنوان «لغت‌نامۀ صباویژن» رونمایی کرده است که می‌تواند در حوزه بازاریابی دیجیتال برای فعالین این حوزه مفید و کاربردی باشد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

در لغت‌نامۀ صباویژن شما می‌توانید مفهوم کلی و دقیق هر واژه‌ای که به دنبال آن هستید را بیابید تا نیازی نباشد برای درک معنی کلمه موردنظر خود چندین دیکشنری را جستجو کنید. این آژانس تبلیغاتی عنوان کرده است که لغت‌نامۀ جدید این مجموعه کل حوزۀ بازایابی دیجیتال را پوشش می‌دهد.

ویژگی‌هایی که صباویژن از این لغت‌نامه می‌گوید:

  •  جامع بودن لغت‌نامه. همۀ واژگان پرکاربرد این حوزه را در این لغت‌نامه گنجانده شده تا کاربر ناگزیر نباشد هم‌زمان به چندین فرهنگ لغت مراجعه کند.
  • دقیق بودن لغت‌نامه. در این لغت‌نامه، با بررسی مراجع معتبر فارسی و انگلیسی، معانی دقیق هر واژه آورده شده است.
  • لغت‌نامه صباویژن تمامی بخش‌های حوزۀ گستردۀ بازاریابی دیجیتال را پوشش می‌دهد؛ ازجمله سئو، بازاریابی محتوایی، تبلیغات، وب، استراتژی و…
  • به‌روزرسانی ماهانه و مداوم، به این معنی که.به‌طور مرتب هرماه تعدادی لغت جدید به این دیکنشنری اضافه می‌شود و آن را به‌روز نگه می‌دارد.

صباویژن از لغت‌نامه جامع دیجیتال مارکتینگ رونمایی کرد 1

نکته حائز اهمیت دیگری که این مجموعه از محصول جدید خود عنوان کرده است تکمیل این لغت‌نامه با «سرویس درخواستی» است، به این معنی که اگر کاربر به‌دنبال لغت یا موضوعی باشد که آن را در لغت‌نامه یا حتی در فضای وب پیدا نکرده است، می‌تواند از سرویس محتوای درخواستی وی‌پدیا استفاده کند و در فرم مربوط به این بخش درخواست خود را عنوان کند تا تیم محتوای این مجموعه محتوا مورد نیاز شما را تولید کنند.

 

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات