پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گوگل ادز قابلیت‌های جدیدی برای Responsive Search Ad معرفی کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
29 بهمن 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گوگل ادز قابلیت‌های جدیدی برای Responsive Search Ad معرفی کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل در آخرین به روز‌رسانی خود، قابلیت‌های زیادی را برای مدیریت تبلیغات Responsive Search Ad رونمایی کرد. از جمله این قابلیت‌های جدید می‌توان به امکان نمایش یک تیتر واحد، مرتبط کردن حداکثر سه عنوان و دو توضیحات را در کمپین‌ها و پیاده‌سازی Assetهای خودکار در اکانت اشاره کرد.

به گزارش Search Engine Land، در این به روزرسانی جدید تبلیغات RSA این قابلیت را دارند که در زمانی که قصد بهبود پرفرمنس را داریم، یک تایتل نمایش دهند و هدلاین‌ها هم در چنین شرایطی می‌توانند در ابتدای خط توضیحات نمایش داده شوند. این قابلیت پس از دوره تست، در این به‌روزرسانی‌ جدید اضافه شد.

علاوه بر این، در تبلیغاتی که زمان برای اجرای آنها اهمیت دارد، در آپدیت جدید این امکان وجود دارد که تبلیغ‌کنندگان تاریخ شروع و پایان اجرای محتوا را برنامه‌ریزی کنند.

از سوی دیگر کاربران می‌توانند محتواهای سطح خودکار را برای تولید محتواهایی مانند تصاویر داینامیک، لینک‌های سایت داینامیک و فراخوان‌های داینامیک استفاده کنند.

سخنگوی گوگل نیز در بیانیه‌ای در رابطه با این موضوع اشاره کرده است که RSAها برای کمک به تبلیغ‌دهندگان طراحی شده‌اند تا انها بتوانند بهترین تبلیغ ممکن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه کنند و این به روز‌رسانی جدید به طور حتم به افزایش اثربخشی RSA کمک خواهد کرد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، این است که گوگل اخیرا استفاده از ابزار هوش مصنوعی خود را برای پیش‌بینی استراتژی‌های کمپین، بالا بردن تعامل و بهبود عملکرد کمپین‌ها بهینه کرده است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک