پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان خرید مستقیم از تلوزیون با همکاری ROKU و Shopify  فراهم شد

الهه صالحی الهه صالحی
1 مرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امکان خرید مستقیم از تلوزیون با همکاری ROKU و Shopify  فراهم شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تجارت الکترونیکی در جهان در حال برداشتن قدم‌های بزرگی است و در یک همکاری مشترک بین پلتفرم استریم ROKU و شاپیفای، حالا این امکان برای کاربران Roku فراهم شده است که  از طریق تلوزیون از فروشندگان شاپیفای خرید کنند.

به گزارش دی‌ام برد، نحوه عمل این همکاری مشترک قرار است به این ترتیب باشد که زمانی که از طریق ROKU اکشن ادز به کاربران این پلتفرم تبلیغاتی ارائه می‌شود و آنها این آگهی را مشاهده می کنند، می‌توانند روی عبارت OK روی کنترل ROKU کلیک کرده  تا اطلاعات بیشتری درباره آن محصول دریافت کرده و آن از طریق تلوزیون خریداری کنند.

اطلاعات پرداخت مشتری هنگام پرداخت از پلتفرم پرداخت Roku Pay جمع می شود و خریدی امنی را برای او رقم می‌زند . علاوه بر این، با استفاده از اقدامات انجام شده از طریق Actions Ads  فروشندگان شاپیفای می‌توانند به داده‌های مشتری، روند خرید و insight‌های بیشتری دسترسی داشته باشند.

گسترش رابطه Shopify قبلاً، رابطه Roku با Shopify به بازرگانان این امکان را می داد که کمپین را اجرا کنند و نتایج را از طریق  هویت‌های تایید شده در روکو بسنجند.

در نهایت باید به این نکته مهم اشاره کرد که اضافه شدن خریدهای تک‌ کلیکی به استریمینگ با بیشتر شدن مخاطبان سرویس‌های استریم، در حال تبدیل شدن به یک جریان اصلی است و تلویزیون دیگر تنها ابزاری برای فقط برای کمپین‌های تبلیغاتی پر زرق و برق و … نخواهد بود و می‌تواند با سرعت زیاد به این سمت پوشش تمام اقدامات مشتری از جمله خرید کردن با تنها یک کلیک حرکت کند.

 

 

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات