پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دوره های اموزشی سئو و برنامه نویسی در مجموعه دیجیتال مارکتینگ RIT

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
14 شهریور 1401
زمان مطالعه: 7 دقیقه
دوره های اموزشی سئو و برنامه نویسی در مجموعه دیجیتال مارکتینگ RIT
زمان مطالعه: 5 دقیقه

پیدا کردن شغل مناسب، در بستر مناسب همیشه چالشی بوده که افراد باهاش دست و پنجه نرم میکردن؛ شکل سنتی و رایجی که همیشه وجود داشته به این شکل بوده که افراد یا از سن پایین توی شغل خانوادگیشون فعالیت میکردن یا بعد از گذروندن تحصیلات توی رشته مربوطه به دنبال کار میگشتن و اگر میتونستن یک شغلی توی اون حیطه پیدا میکردن.

اما خب اگر کسی این بسترها رو نداشته باشه چی؟

اگر کسی بعد از فارغ التحصیلی علاقه ای به کار توی رشته خودش نداشته باشه چی؟

اگر کسی توانایی و مهارت هاش در یک راستای دیگه باشه چی؟

همه این مسائل که جامعه آماری بالایی شاملش میشن باعث سردرگمی و مدتی هم بیکار بودن افراد میشه.

اما خب الان خوشبختانه مثل گذشته نیست و شرکت‌هایی هستن که نیروی خودشون رو از طریق فرآیند دوره آموزشی جذب میکنن و تمرکزشون روی علاقمندی، مهارت و تلاش فرد هست.

الان هم توی دوره ای هستیم که بازار کار شغل های مربوط به دیجیتال مارکتینگ و برنامه نویسی به شدت داغه. حالا اگر شما هم فردی هستید که به هر دلیلی قصد دارید فعالیت کاری خودتون رو توی این حوزه ها شروع کنید اما بستر مناسبی رو نمیشناسید، تا انتهای این مقاله با من همراه باشید تا به شکل کامل با  فرآیند آموزش و جذب توی مجموعه RIT آشنا بشید.

هدف ما توی RIT جذب چه افرادی هست؟

دوره های اموزشی سئو و برنامه نویسی در مجموعه دیجیتال مارکتینگ RIT 1

ما توی مجموعمون به عنوان یک شرکت فعال و پیشرو در حوزه IT و دیجیتال مارکتینگ به دنبال افراد با استعداد، سختکوش و با تعهد کاری بالا هستیم. در کنار اون دوست داریم افرادی که در دوره های ما شرکت میکنن افراد خودکار و خود جستجویی باشن که در حین دوره آموزشی بتونن از پس چالش های دوره بربیان و در نهایت جذب مجموعه ما بشن. هدف ما در نهایت جذب افرادی هست که بتونن بار مثبتی برای فعالیت های مجموعه ایجاد کنن و یا حتی در ادامه به ما برای بهتر شدن کمک کنن. اگر خودت رو فردی میدونی که علاقمند به کار و آموزش دیدن تو حوزه برنامه نویسی و سئو هست و به دنبال بستری هستی تا خودت رو نشون بدی و در نهایت هم به کسب درآمد برسی، توی RIT میتونی به این اهداف برسی. در قدم اول برای ما عطش یادگیری و سخت کوشی شما اهمیت داره و از لحاظ فنی و دانشی به هیچ پیش زمینه ای نیاز نداری.

پس علاقه و مسئولیت پذیری و سخت کوشی از شما، آموزش با کیفیت و استخدام و بستر مناسب از ما.

RIT چه دوره های آموزشی رو برگذار میکنه؟

دوره های اموزشی سئو و برنامه نویسی در مجموعه دیجیتال مارکتینگ RIT 2

در آژانس دیجیتال مارکتینگ RIT ما موقعیت های شغلی متنوع و متفاوتی داریم که بسته به نیاز توی اون موقعیت ها دوره آموزشی مربوط بهش رو برگزار میکنیم تا در اتمام دوره 3 نفر برتری که به استانداردهای مد نظرمون میرسن رو جذب کنیم.

در حوزه دیجیتال مارکتینگ ما دوره آموزشی سئو و دیجیتال مارکتینگ رو داریم که توش شما با تمامی سرفصل های مربوطه آشنا میشید و در پایان دوره در صورت داشتن کیفیت های مورد نظر ما به عنوان یک سئو کار جونیور میتونید مشغول به کار بشید. البته همونطوری که میدونید حوزه سئو بسیار گسترده هستش و ممکنه شما بعد از پایان دوره به شکل دقیق ندونید که میخواید توی کدوم بخش مشغول به کار بشید. ولی برای این هم ما برای شما راه حل داریم؛ در حین دوره ما زمان کافی رو برای ارزیابی شما به شکل کامل داریم و بر اساس این ارزیابی ها بسترهایی که شما توش بهتر بودین پیشنهاد داده میشه و شما میتونید از بینشون انتخاب کنید.

در رابطه با برنامه نویسی هم ما دوره های آموزشی لاراول، فلاتر و ری‌اکت نیتیو رو برگذار میکنیم. اگر علاقمند به برنامه نویسی هستید و میخواید تبدیل به یک کدنویس بشید، اما هیچ پیش زمینه و مهارتی توی این حوزه ندارید اصلا نگران نباشید چون سرفصل های دوره های برنامه نویسی طوری برنامه ریزی شدن که حتی افرادی که هیچ مهارت و پیش زمینه ای هم ندارن بتونن بیان و توی دوره شرکت کنن و استخدام بشن. اینجا هم مثل قبل، طی آموزش هایی که شما میبینید پس از موفقیت توی دوره تبدیل به یک برنامه نویس جونیور میشید و توی شرکت فعالیتتون رو شروع میکنید.

در کنار این ها ما دوره های آموزشی کارشناسی حقوقی و همچنین فروش، مشاوره و مذاکره رو داریم که اگر علاقمند به فعالیت کاری توی این حوزه ها هم هستید، میتونید در کنار ما تجربه خوبی رو داشته باشید.

البته در مورد کارآموزی حقوق باید بهتون بگم شما برای شرکت توی این دوره باید تحصیلات مربوطه رو داشته باشید چون فعالیت توی این حوزه نیاز به یک سری پیش نیازها داره.

همچنین بخوانید: استراتژی سئو چیست؟ | صفر تا صد تدوین استراتژی سئو

شرایط ارزیابی دوره ها و استخدام بعد از اتمام دوره

حین دوره آموزشی نسبت به مطالب و سرفصل های آموزش داده شده ما از کارآموزها میخوایم که یک سری تمرین انجام بدن که باید با کیفیت مناسب و در زمان تعیین شده به ما تحویل بدن. در کنار تمرین ها هم تعدادی آزمون از افراد گرفته میشه که نمره اونها تعیین کننده جذب یا عدم جذبشون و همچنین حقوق دریافتیشون در زمان استخدام هست. بعد از دوره هم اگر توی این موارد موفق باشن شرکت روشون سرمایه گذاری میکنه و هزینه دوره رو بهشون برمی‌گردونه. بعد از اتمام دوره هم یک قرارداد شش ماهه باهاشون بسته میشه و توی موقعیت شغلی مدنظر شروع به فعالیت میکنن.

از هر دوره چند نفر میتونن به استخدام شرکت دربیان؟

دوره های اموزشی سئو و برنامه نویسی در مجموعه دیجیتال مارکتینگ RIT 3

از لحاظ نیاز به نیروی انسانی و همچنین ظرفیت پذیرش افراد با استعداد و توانا ما پذیرای تمام افرادی که توی دوره کارآموزی شرکت میکنن هستیم. اما چون هدف ما شایسته سالاری و جذب افراد واقعا توانا هست، از هر دوره ما فقط 3 نفری که بهترین عملکرد رو داشته باشن جذب میکنیم. فیلترهای پذیرش ما با جذب هر فرد به شکل کامل و با جزئیات داخل قراردادمون قید شده و هر فردی که از این فیلترها با موفقیت رد بشه میتونه به مجموعه ما ملحق بشه. همه چیز به تلاش شما و زمانی که برای یادگیری تعلق می‌دید برمیگرده. ممکنه براتون این سوال پیش بیاد که شاید شرکت این ارزیابی‌ها رو طوری طراحی کنه که هیچکس نتونه از دوره اونارو پشت سر بگذاره. اجازه بدید جواب این سوال رو با یک سوال بهتون بدم؛ چه دلیلی داره وقتی شرکت نیاز به افراد با استعداد و ارزشمند داره و همچنین داره وقت و هزینه صرف میکنه، بیاد همچین کاری کنه؟ آفرین! هیچ دلیلی!

 سطح ارزیابی‌ها طوری طراحی شده که فقط افرادی بتونن مورد پذیرش و استخدام قرار بگیرن که زمان و اهمیت کافی رو به سرفصل هایی که بهشون آموزش داده میشه بدن چون هدف شرکت هم جذب همین افراد هست. توی هر ارزیابی هم یک سری سوال هست که مخصوص افرادیه که علاقه دارن جز اون یکی دو نفر برتر باشن که عیارشون رو کاملا از باقی افراد دوره متفاوت میکنه.

چطوری میشه توی دوره های آموزشی RIT شرکت کرد؟

دوره های اموزشی سئو و برنامه نویسی در مجموعه دیجیتال مارکتینگ RIT 4

برای شرکت توی دوره های آموزشی فقط کافیه تا سری به وبسایت ما بزنید  تا از شرایط دوره ها باخبر بشین. همچنین توی سایت یک صفحه داریم به اسم RIT College که اونجا هم به شکل کامل همه چیز توضیح داده شده؛ هم به شکل ویدیویی و هم به شکل سوالات متداولی که ممکنه براتون پیش بیاد. پس حتما به سایت ما سر بزنید. همچنین در کنارش برای دیدن فعالیت های شرکت میتونید به صفحه اینستاگرام ما به آدرس سر بزنید.

اگر خودتونو فردی پرتلاش و با استعداد میدونید، جاتون کنار ما خالیه.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

علی
علی

‏بذارید از تجربه‌ی کارآموزی سئو در این شرکت براتون بگم
همون “RIT” یا راهکار درست دیجیتال

اولین نکته که در آگهی‌شون هم ذکر نشده، اینه که ۵ الی ۶ میلیون تومن ازتون پول میگیرن، و میگن این پول در صورت استخدام شدن و قبولی در آزمون‌ها بهتون برمیگرده.
‎‏طی سه ماه کارآموزی(اول بهتون میگن دو ماه) چندین و چند امتحان میگیرن ازتون
اول میگن ۸ تا امتحان
ولی تعداد حتی به ۲۰ تا هم میرسه و بیشتر
نکته اینجاست که سیستم نمره‌دهی دارن
A, B , C
اگر از یه امتحان نمره‌ی C بگیرین، حذف میشین و پولتونم بهتون برنمیگرده.
‏حالا اشکال کجاست؟
اول میگن از آزمون‌ها اگه ۴ تاشو B بگیرین هم حذف میشین
در اردر ۸ امتحان اوکیه
ولی وقتی تعداد امتحان ها به ۱۵ یا ۲۵ تا میرسه‌، بازم برنامه همونه و ۴ تا نمره‌ی B به منزله‌ی حذفه:)
‏در مورد من
که همه‌ی امتحان‌ها رو A یا B شده بودم
امتحان آخر شوک بزرگ بود
وسط امتحان یه سوال جدید دادن که هیچکس بلد نبود
و گفتن اگه بلد نباشین ۵۰ نمره کم میشه:) از ۲۰۰ نمره
نمره‌ی قبولی چنده؟ ۱۲۰
‏به همین راحتی، ایمیل زدن که نمره‌ت C شده و نمیتونیم همکاری کنیم.
و البته، تا همین الان ریز نمرات رو نفرستادن:)
طی این مدت بابت بیش از ۱۵ روز که بدون قرارداد، رسما براشون کار کردم و خیلی از کارها هیچ ربطی به سئو نداشتن، هیچ پولی ندادن‌. که البته مقصر این قسمت از قضیه خودمم.
‏در مدتی که بودیم، نه پروژه‌ی جدیدی وارد شرکت شد و نه پروژه‌های فعلی به نقطه‌ی موفقی رسیدن‌‌.
درآمد شرکت آقای م.ج تماما از طریق همین کارآموزی بوده.
طی سه دوره کارآموزی که با حضور حدود ۳۰ نفر برگزار شده، فقط ۳ نفر استخدام شدن:)))))))))))
حدود ۱۵۰ میلیون درآمد!
‏از شیوه‌ی آموزش و نکات مربوطه هم بگذریم. بیشتر مواقع تدریس در کار نبود و لینک داده میشد برای خوندن و یادگرفتن یه بخش خاص از سئو. از یه جایی به بعد، هدف دیگه تربیت کارآموز نبود. کسب حداکثر درآمد بود. بنابراین بدون توجه به ظرفیت شرکت، پشت سرهم دوره‌های کارآموزی برگزار شد.
‏در نهایت، مقصر اصلی خودمم
کسی نباید برای کارآموزی پول پرداخت کنه. به هیچ وجه.
اگر به ذهنتون رسید که اسم شرکت رو سرچ کنید امیدوارم این صحبتا بهتون کمک کنه.
لطفا ریتوییت!
اسم این آقای کلاهبردار، رییس شرکت RIT، م.ج هست.
ورودی ۹۴ کامپیوتر شریف
همینطور از اسم پارک علم و فناوری شریف سوءاستفاده کرده. پارک بیانیه داده و گفته این شرکت هیچ نسبتی با ما نداره.
اسمش پای قراردادی که ما داریم هست. همین برای کلاهبردار بودن کفایت میکنه.
متن بیانیه پارک علم و فناوری که با یک پوستر در صفحه رسمی لینکدینشون منتشر شد:
به اطلاع می رساند مجموعه “راهکار درست اندیشه” با نام تجاری (آر آی تی RIT) عضو پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف نبوده و هیچ گونه رابطه ای بین مجموعه و پارک وجود ندارد. استفاده این مجموعه از نام و نشان پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف غیرقانونی بوده و مسئولیت حقوقی بر آن مترتب است.
جالبه که بدونید اکانت این شرکت در جاب ویژن و جابینجا مسدود شده. در حالی که من قبلا از همین طریق در کارآموزیشون شرکت کردم.
نمونه ای از واکنش ها:
‏اگر پیامی از شرکتی به نام آژانس RIT دریافت کردید بی‌اعتنایی کنید. RIT اسم شرکت نیست بلکه اسم تجاری‌شونه. شرکتی مهندسی در حوزه کشاورزی پشتشه و با مشخصات اون شرکت کارهای حقوقی‌ش رو انجام می‌ده.

اینا 5 6 تومن می‌گیرن بابت کارآموزی و می‌گن پس می‌دن بعد از استخدام!
نمونه بعدی:
‏۱۳میلیون و ۴۹۰ هزار تومن به ما بده که بیای کارآموزی. اگر بعد از کارآموزی تایید بشی و استخدامت کنیم پولتو پس میدیم.
اگر هم تایید نشدی یا خودت خواستی بری، پولتو بعنوان هزینه آموزش و کارآموزیت برمیداریم ^_^
کلاهبرداران به تمام معنا. لطفا نمره صفر رو موجود کنید که بتونیم نمره ای که لایقشونه رو ثبت کنیم.

اسمارتک