پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

معرفی دوره آموزش فروش 21 درسی دیدار

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
8 شهریور 1401
زمان مطالعه: 5 دقیقه
معرفی دوره آموزش فروش 21 درسی دیدار
زمان مطالعه: 4 دقیقه

روش‌ها و تکنیک‌های فروش به طور مداوم در حال تغییراند. در دنیایی که تجارت الکترونیک، تبلیغات دیجیتال، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها به کمک هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای کسب‌وکارها ضروری است، شما باید دانش فروش خود را به طور مداوم به‌روز کنید. با این حال رشته‌های دانشگاهی مربوط به مدیریت و کسب‌وکار، هنوز روی اصول قدیمی پافشاری می‌کنند و اهمیت شیوه‌های نوین فروش را دست کم می‌گیرند.

در این مقاله می خواهیم دوره رایگانی 21 درسی آموزش فروش مجموعه دیدار را به شما معرفی کنیم، دوره ای که به شما کمک می کند با آخرین اصول و روش های علمی فروش آشنا شوید.

بهترین دوره رایگان آموزش فروش؟!

تیم دیدار یکی از محبوب‌ترین دوره‌های آموزش فروش حرفه‌ای در سطح جهان را برای فارسی‌زبانان ترجمه کرده ‌است تا همۀ فعالان حوزۀ فروش و کسب‌وکار جدیدترین مهارت‌های فروشندگی حرفه‌ای را یاد بگیرند.

این دوره یعنی دوره‌ آموزش فروش «کریس کرافت» بر آموزش اصول فروشندگی و پیاده‌سازی آن‌ها متمرکز است و قرار است با پرده برداشتن از رازهای فروش در دنیای مدرن تغییر شگرفی بر نگرش و رفتار فروشندگان ایجاد کند.

۲۱ مقاله در این دورۀ آموزشی قرار گرفته‌ است که به شما کمک می‌کنند با اصول فروشندگی آشنا شوید. با گذراندن این 21 درس‌نامه به اصول اولیه فروش مسلط خواهید شد و می‌توانید با تشخیص نیازهای مشتری، بهترین پیشنهادهای فروش را خلق کنید.

درس‌های آموزش فروش دیدار به درد چه کسانی می‌خورد؟

هیچ فرقی نمی‌کند چه محصولی می‌فروشید، چقدر تجربه و مهارت دارید و در چه سطحی از فروشندگی کار می‌کنید. دوره آموزش فروش دیدار حتماً برایتان مفید خواهد بود.

به‌ویژه اگر تاکنون در زمینۀ فروش فعالیت نکرده‌اید و حالا قصد دارید وارد این دنیای جذاب شوید، به کمک این دوره می‌توانید حرفه‌ای شروع کنید!

در ضمن، اگر مدتی‌ست وارد حوزه فروش شده‌اید و حالا به این فکر افتاده‌اید که مهارت‌های جدیدی کسب کنید، این دوره برای شما هم مناسب است.

فروشندگان تلفنی، مذاکره‌کنندگان حضوری، طراحان استراتژی فروش، تیم مدیریت فروش و حتی مدیرعاملین عزیز می‌توانند با گذراندن این دورۀ آموزشی مهارت‌های پیشرفت در فروش را بیاموزند و درآمد بیشتری کسب کنند.

دوره آموزش فروش دیدار چطور به ما کمک می‌کند؟

در شرایطی به سر می‌بریم که همۀ شرکت‌ها می‌خواهند به کمک تکنیک‌های امروزی درآمد و سود بیشتری داشته باشند و کارایی تیم فروش خود را به حداکثر برسانند. بنابراین شخصی که بر تمام جنبه‌های فروش مسلط باشد، شانس زیادی برای استخدام در شرکت‌های معتبر و کسب درآمد عالی خواهد داشت.

دوره آموزش فروش 21 درسی دیدار با تمرکز بر توسعه تکنیک‌ها و مهارت‌های موردنیاز برای فروش در دنیای جدید تهیه شده است. این دوره برای هر فرد یا کسب‌وکاری، از فریلنسرها گرفته تا فروشگاه‌های خرده‌فروشی محلی و شرکت‌های بزرگ مفید است.

قبل از ورود به دوره آموزش فروش دیدار 10 فرصتی که این دوره در اختیار شما قرار می دهد را خیلی سریع مرور می کنیم :

  1. افزایش درآمد : در این دوره تکنیک‌هایی را می‌آموزید که به شکل عملی منجر به فروش بالاتر می‌شوند و در مدت کوتاهی سود زیادی را به سمت شما روانه می‌کنند.
  2. کسب دانش عمیق از محصولات و خدمات : دوره آموزش فروش دیدار کارشناسان فروش را تشویق می‌کند تا در مورد محصولات و خدماتی که می‌فروشند دانش عمیقی کسب کنند.
  3. بستن معاملات بیشتر و البته، بزرگ‌تر : پس از این دوره، روبه‌رو شدن و مذاکره با مشتریان بزرگ‌ و سودآور خیلی ساده‌تر و شدنی‌تر به نظر می‌رسد. بارها تجربه نشان داده اگر یک تیم فروش به طور مناسب آموزش دیده باشد، شانس بیشتری برای جذب مشتریان پردرآمد خواهد داشت.
  4. افزایش بهره‌وری : این دوره روی بالاتر بردن اعتمادبه‌نفس فروشندگان حساب ویژه‌ای باز کرده است. فروشندگانی که اعتمادبه‌نفس بیشتری دارند، به‌راحتی ابتکار عمل را به دست می‌گیرند و بدون نیاز به تشویق مدیرشان، روزانه سرنخ‌های زیادی را به مشتری تبدیل می‌کنند.
  5. ماندگارتر شدن کارشناسان فروش : هر فروشنده‌ای اگر احساس کند ارزشش دیده نمی‌شود، خیلی سریع به دنبال کارفرمایی می‌گردد که قدرش را بداند و استعدادهایش را تشخیص دهد. بنابراین با تهیه دوره فروش دیدار و سرمایه‌گذاری روی ارزش‌های فروشندگانتان، می‌توانید آن‌ها را ماندگارتر کنید.
  6. تقویت حس رفاقت و کار تیمی : در دوره آموزش فروش دیدار می آموزید که هر تیم فروش باید به عنوان یک واحد کار کند. نه اینکه یک سری افراد با انگیزه‌ها و اهداف جداگانه دور هم جمع شوند و اصلاً کاری به هویت و هدف سازمان نداشته باشند! .
  7. شخصی‌سازی پیشنهادهای فروش : این دوره رایگان درس‌هایی را دربارۀ توانایی ارتباطی فروشندگان در خود دارد. این خیلی مهم است که فروشندگان یاد بگیرند واژگان و پیام‌های خود را بسته به آن مشتری خاص تنظیم کنند.
  8. افزایش روحیۀ خلاقیت : تیم دیدار معتقد است شرکت‌ها با استفاده از همان تکنیک‌ها و متدهای خسته‌کنندۀ قدیمی فروش راه به جایی نخواهند برد. بنابراین در دورۀ آموزشی خود راه‌هایی برای کشف روش‌ها و ایجاد فرصت‌های جدید برای بیزنس معرفی کرده‌اند.
  9. رشد چشمگیر کسب‌وکار در دوران رکود اقتصادی : همه می دانیم که شرایط اقتصادی ایران در وضعیت مطلوبی نیست. فروشندگانی که به‌خوبی آموزش دیده باشند، می‌توانند یک شرکت را حتی در زمان‌های تاریک اقتصادی سرپا نگه دارند.
  • توسعه روابط با مشتریان : دورۀ آموزش فروش دیدار تأکید زیادی روی خلق تجربۀ خرید عالی برای مشتری داشته است. اینجا قرار است یاد بگیریم چطور رابطۀ عاطفی و عمیق با مشتریان خود برقرار کنیم و برای مشتریانمان چیزی فراتر از یک شرکت تجاری جلوه کنیم.

چطور در دوره ثبت نام کنیم؟

این دوره نیاز به ثبت نام ندارد! برای مطالعه 21 درس رایگان دوره آموزش فروش می توانید این لینک وارد صفحه دوره شوید و قدم به قدم آموزش های فروشندگی دیدار را دنبال کنید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات