پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

 شرکت تحقیقات بازار “بهینه کاوان کیفیت” به ReLOOQ ری‌برندینگ کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
15 آبان 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
 شرکت تحقیقات بازار “بهینه کاوان کیفیت” به ReLOOQ ری‌برندینگ کرد

شرکت “بهینه کاوان کیفیت” باهدف همگامی با آخرین تحولات بازار به “ReLOOQ” تغییر نام داد.

 شرکت «بهینه کاوان کیفیت» اخیراً نام خود را به ReLOOQ تغییر داده است. این شرکت اعلام کرده است که این ری‌برندینگ در راستای نوآوری و همگامی با تحولات جهانی در صنعت تحقیقات بازار و با هدف ارتقای جایگاه شرکت در بازار گرفته شده است.

شرکت ReLOOQ که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده، به کسب‌وکارها در اتخاذ تصمیمات استراتژیک و بهبود عملکردشان با ارائه داده‌ها و تحلیل‌های دقیق بازار کمک می‌کند.

هدف این برند از این تغییر، ارتقای جایگاه شرکت در بازار و شعار آن: “نوآوری، حرکت و پویایی” است.

 شرکت تحقیقات بازار “بهینه کاوان کیفیت” به ReLOOQ ری‌برندینگ کرد 1

لوگوی قدیمی

 شرکت تحقیقات بازار “بهینه کاوان کیفیت” به ReLOOQ ری‌برندینگ کرد 2

لوگوی جدید

پاکت
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی