پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دکترساینا از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
7 مهر 1400
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دکترساینا از لوگوی جدید خود رونمایی کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

استارت‌آپ دکترساینا در نزدیکی پنجمین سالگرد تولد خود از لوگوی جدیدش رونمایی کرد. به نقل از مدیران دکترساینا این تغییر بزرگ سرآغاز اتفاقات و تغییرات جدیدی در این استارت‌آپ خواهد بود.

آغاز به کار

این استارت‌آپ از سال ۹۶ کار خود را در فضای آنلاین شروع کرد و به ارائه خدمات در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی پرداخت. به گزارش روابط عمومی دکترساینا این استارت‌آپ با ایجاد تغییراتی در هویت بصری‌اش به استقبال تولد پنج سالگی خود رفته است و باید منتظر تغییرات جدیدی در آن باشیم.

ری‌برندینگ

لوگوی پیشین دکترساینا دارای ترکیبی از نبض و قلب بود که مضمون زندگی سالم را در خود داشت و لوگوی جدید ترکیبی از پر و قلب می‌باشد که پر در میان قلب جا گرفته است. این ترکیب جدید با اهداف جدید دکترساینا در زمینه ایجاد ارتباط سریع مخاطب با سایت هم‌ راستاست. در همین باره، حسین مولوی، مدیر مارکتینگ دکتر ساینا اظهار داشت: ‌«فعالیت‌های بازاریابی دکترساینا در ماه‌های اخیر شکل برونگراتری به خود گرفته است. با توجه به این موضوع، تصمیم گرفتیم که با یک هویت بصری واحد، در زمینه فعالیت‌های برندینیگ به صورت هدفمندانه‌تری قدم برداریم. با توجه به اهدافی که داشتیم، علاوه بر یکپارچه‌سازی عناصر بصری‌مان، به لوگویی نیاز داشتیم که به معنا و کارکرد دکترساینا نزدیکی بیشتری داشته باشد.

دکترساینا از لوگوی جدید خود رونمایی کرد 1

حسین مولوی در ادامه در خصوص انتخاب این لوگو گفت: «ساینا نام دوم سیمرغ درمانگر افسانه‌ای در کتاب شاهنامه است. در روایات شاهنامه، پرنده سیمرغ درمانگری بود که با اهدا کردن سه پر به زال، از او خواست که در زمان نیاز به کمک، با آتش زدن هر پر سیمرغ، از او کمک بخواهد. درمانگری پرنده سیمرغ در داستان‌های اساطیری ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد، و با توجه به این که ما هم در زمینه سلامتی فعالیت داریم و در انتخاب اسم هم نیم‌نگاهی به سیمرغ و نام دومش یعنی ساینا داشتیم، به این نتیجه رسیدم که در دکترساینا، به سرعت همان آتش زدن پر سیمرغ می‌توانیم به افراد کمک کنیم. با توجه به تمام این موارد، با همه اعضای تیم درباره لوگوی جدید به توافق رسیدیم.»

مولوی در رابطه با اینکه آیا این تغییرات در برندینگ دکترساینا نوید اتفاقات و آینده‌ای جدید را برای دکترساینا می‌دهد گفت: قطعا در آینده‌ای نه‌چندان دور، دکترساینا علاوه‌بر تبدیل شدن به سوپراپلیکیشن حوزه سلامت ایران، با ایجاد توسعه‌های ویژه‌تر نسبت به رقیبان، جایگاه نخست حوزه سلامت را در بخش‌های مختلف به خود اختصاص خواهد داد. همچنین، اقدامات برای خارج شدن دکترساینا از مرزها و ارائه سرویس به بقیه مردم فارسی‌زبان در جهان کلید خورده است و در آینده خبرهای مهمی را در این زمینه منتشر خواهیم کرد.

بخوانید  گزارش سال 1399 صنعت اپ‌ها و بازی‌های موبایلی توسط کافه بازار

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات