هلدینگ آرین ریبرند کرد
هلدینگ خودرویی آرین پس از گذشت ۱۰ سال فعالیت، از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. این هلدینگ تلاش کرده است تا در فرایند این ریبرندینگ لوگوی تمام شرکتهای زیر مجموعه خود را که تا پیش از این با هویت بصریهای متفاوتی شناخته میشدند، یکپارچه کند. در این بازطراحی، ارتباط با نشان قدیمی حفظ شده و رنگهای جدیدی برای هر بخش از فعالیتهای هلدینگ در نظر گرفته شده است.
به گزارش دیام برد، هلدینگ آرین اخیرا در اقدامی جدید همآهنگ با گامی جدید به سوی همافزایی و هماهنگی در درون، هویت بصری خود را نیز به عنوان نمود بیرونی این تغییرات نوسازی و بازطراحی کرده است. به نظر میرسد این هلدینگ تلاش کرده است تا در این نو شدن، ارتباط با عنصر اصلی یا همان لوگوی قدیمی را حفظ کند و همزمان رنگها و عناصر بصری جدید که نمایانگر یگانگی در عین تنوع صنایع زیر مجموعه این هلدینگ هستند، حفظ شوند. در هویت بصری جدید گروه آرین و شرکتهای زیرمجموعه، رنگ سبز مختص به خودروهای سواری، رنگ آبی نشاندهنده خودروهای تجاری، رنگ زرد مشخصکننده بخش تایر و رنگ نارنجی معرف ماشین آلات سنگین در نظر گرفته شده است.
در حال حاضر گروه آرین، هلدینگی متشکل از بخشهای متعدد است که از جمله آنها میتوان به حمل و نقل، واسپاری، قطعات یدکی و انرژی در کنار چهار بخش قبلی در حوزه خودرو اشاره کرد.