پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رایچت در بین 20 سرویس برتر چت آنلاین دنیا

امیر وحدتی امیر وحدتی
26 تیر 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رایچت در بین 20 سرویس برتر چت آنلاین دنیا
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رایچت به عنوان یک سرویس گفتگوی آنلاین کار خود را از سال2017 شروع کرد. با استفاده از این سرویس می‌‌توان بدون هیچ گونه محدودیت مکانی و زمانی پاسخگوی مشتریان خود باشید.

نمودار زیر رشد رایچت را نشان می‌دهد که در آن روند صعودی رایچت از همان سال 2017 شروع شده است و تاکنون 16 هزار وب‌سایت از این سرویس استفاده کرده‌اند. 8352 سایت به طور فعال از این پلتفرم استفاده می‌کنند و 2000 سایت هم به تازگی این سرویس را فعال کرده‌‌اند. این سرویس حالا رتبه 16 را در بین سرویس‌های چت آنلاین قرار دارد.

رشد مستمر سرویس رایچت

اما این افزایش ترافیک باعث بروز اختلال در چندین مقطع برای این سرویس شد که رایچت با بهینه سازی زیرساخت‌ها  توانست این مشکل را رفع کند. در حال حاضر میزان رشد رایچت در سرویس‌های خارجی 33 درصد است. طبق آمار موجود بیشتر از 5000 اپراتور از این سرویس استفاده می‌کنند. تعداد مکالمه‌های بیزینسی، 7309142 و تعداد کل چت‌های صورت گرفته، 47269589 عدد بوده است.

اگرچه هدایت کاربران به وب‌سایت هزینه و زمان زیادی دارد اما نبود تعامل با کاربران باعث از بین رفتن زحمات شما خواهد شد. سرویس رایچت بستری را فراهم کرده است تا از لحظه‌ی ورود کاربران به سایت بتوانید همراه آن‌ها باشید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت raychat.io مراجعه کنید.

بخوانید  ۴ ایرانی داور مسابقه طراحی A’design Award شدند
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
امیر وحدتی
امیر وحدتی
مهندس برق سابق که تمام علاقش شده نوشتن و مطالعه کردن
نظرات

اسمارتک