زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هم اکنون در بخش CRM (ارتباط با مشتری) سازمان‌ها نرم‌افزارهای مختلف داخلی و خارجی مختلفی استفاده می‌کنند که هر کدام مزیت‌ها و معایب خاص خودش را دارد گاهی این نرم‌افزارها مطابق اندازه سازمان ما نیستند و مشکلات متفاوتی دارند.

شرکت اوراکل مدیریت ارتباط با مشتری را چنین تعریف می‌کند: «مدیریت ارتباط مشتری، استفاده از ابزارها، تکنولوژی و فرایندها برای گردآوری و تحلیل داده‌های مشتری و استفاده از این اطلاعات برای بهبود تجربه‌ی مشتری است.»

مایکروسافت CRM را بیشتر به عنوان نرم افزار CRM می‌شناسد و در تعریف خود از CRM چنین می‌گوید: «مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، نرم افزاری است که با هدف اتوماسیون فروش و بازاریابی و نیز مدیریت فعالیت‌های مرتبط با فروش و خدمات در داخل یک سازمان مورد استفاده قرار میگیرد.» (منبع)

آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین از نرم‌افزار CRM خود رونمایی کرد.

از ویژگی‌های نرم افزار CRM راتین

  • مدیریت فرصت‌های فروش
  • نظارت بر فرایند فروش
  • تعیین و یادآوری وظایف اعضای تیم
  • بانک اطلاعات مشتریان و شرکت‌ها
  • دریافت گزارشات منظم

این نرم‌افزار CRM همچنین دارای اپلیکیشن نیز هست.

برای استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید  از این لینک اقدام کنید.

 

بخوانید  نشست خبری مایکت و آمار و ارقامی از رشد این اپ‌استور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 15 =