زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هم اکنون در بخش CRM (ارتباط با مشتری) سازمان‌ها نرم‌افزارهای مختلف داخلی و خارجی مختلفی استفاده می‌کنند که هر کدام مزیت‌ها و معایب خاص خودش را دارد گاهی این نرم‌افزارها مطابق اندازه سازمان ما نیستند و مشکلات متفاوتی دارند.

شرکت اوراکل مدیریت ارتباط با مشتری را چنین تعریف می‌کند: «مدیریت ارتباط مشتری، استفاده از ابزارها، تکنولوژی و فرایندها برای گردآوری و تحلیل داده‌های مشتری و استفاده از این اطلاعات برای بهبود تجربه‌ی مشتری است.»

مایکروسافت CRM را بیشتر به عنوان نرم افزار CRM می‌شناسد و در تعریف خود از CRM چنین می‌گوید: «مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، نرم افزاری است که با هدف اتوماسیون فروش و بازاریابی و نیز مدیریت فعالیت‌های مرتبط با فروش و خدمات در داخل یک سازمان مورد استفاده قرار میگیرد.» (منبع)

آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین از نرم‌افزار CRM خود رونمایی کرد.

از ویژگی‌های نرم افزار CRM راتین

  • مدیریت فرصت‌های فروش
  • نظارت بر فرایند فروش
  • تعیین و یادآوری وظایف اعضای تیم
  • بانک اطلاعات مشتریان و شرکت‌ها
  • دریافت گزارشات منظم

این نرم‌افزار CRM همچنین دارای اپلیکیشن نیز هست.

برای استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید  از این لینک اقدام کنید.

 

بخوانید  برگزاری دوره ۷۲ ساعته پروداکت مارکتینگ از ابتدای بهمن ۱۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *