آژانس راتین از نرمافزار CRM خود رونمایی کرد
هم اکنون در بخش CRM (ارتباط با مشتری) سازمانها نرمافزارهای مختلف داخلی و خارجی مختلفی استفاده میکنند که هر کدام مزیتها و معایب خاص خودش را دارد گاهی این نرمافزارها مطابق اندازه سازمان ما نیستند و مشکلات متفاوتی دارند.
شرکت اوراکل مدیریت ارتباط با مشتری را چنین تعریف میکند: «مدیریت ارتباط مشتری، استفاده از ابزارها، تکنولوژی و فرایندها برای گردآوری و تحلیل دادههای مشتری و استفاده از این اطلاعات برای بهبود تجربهی مشتری است.»
مایکروسافت CRM را بیشتر به عنوان نرم افزار CRM میشناسد و در تعریف خود از CRM چنین میگوید: «مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، نرم افزاری است که با هدف اتوماسیون فروش و بازاریابی و نیز مدیریت فعالیتهای مرتبط با فروش و خدمات در داخل یک سازمان مورد استفاده قرار میگیرد.» (منبع)
آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین از نرمافزار CRM خود رونمایی کرد.
از ویژگیهای نرم افزار CRM راتین
- مدیریت فرصتهای فروش
- نظارت بر فرایند فروش
- تعیین و یادآوری وظایف اعضای تیم
- بانک اطلاعات مشتریان و شرکتها
- دریافت گزارشات منظم
این نرمافزار CRM همچنین دارای اپلیکیشن نیز هست.
برای استفاده از این نرمافزار میتوانید از این لینک اقدام کنید.