پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رمزینکس از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

مرجان عبدی مرجان عبدی
20 فروردین 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رمزینکس از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در سال ۱۴۰۲ رمزینکس عنوان کرده بود به دنبال رسیدن به بلوغ کامل سازمانی و تثبیت جایگاه خود در بازار در صدد تغییر هویت این برند است تا به گونه‌ای باشد که با ارزش‌ها و هدف‌های این مجموعه هم‌سو باشد. در این راستا، به همراه آژانس برندینگ ماورای، پروژه‌ای برای ریبرندینگ رمزینکس آغاز شد که گفته شده است هدف این اقدام توسعه یک استراتژی برند و خلق یک هویت بصری منسجم برای رمزینکس بود.

بر اساس گفته‌های حامد محمدی، مدیرعامل آژانس برندینگ ماورای و همچنین مشاور برند رمزینکس، هویت جدید برند رمزینکس از طریق یک دیدگاه کلی به بازار و مطالعه دقیق موارد موفق در سطح بین‌المللی شکل گرفته است. او دراین باره ادامه می‌دهد: «در دورانی که بازارهای مالی و پولی جهان در حال دگرگونی هستند، رمزینکس به‌عنوان یکی از نوآوران این عرصه، مفهوم اساسی برند خود را بازتعریف کرده است. جوهره برند رمزینکس ساختارهای مالی و پولی نوین است که می‌بایست پاسخگوی نیازهای نسل آینده باشد. شخصیت رمزینکس جدید، شخصیتی هیجان‌انگیز  برای کاربران و شخصیتی شایسته میان رقبا، خواهد بود.»

 

«دروازه‌ای رو به آینده» تگ‌لاین جدید رمزینکس

روابط عمومی این مجموعه پیرامون لوگو جدید می‌گوید: «لوگوی جدید و تگ‌لاین جدید رمزینکس، «دروازه‌ای رو به آینده» نیز نمادی از ارزش‌های رمزینکس است. رنگ سازمانی برند رمزینکس نیز تغییر چندانی نکرده است؛ زیرا همه رمزینکس را به این رنگ می‌شناسند و نارنجی پرشور آن در میان صرافی‌های دیجیتال ایران شناخته‌شده است. بر اساس نیاز کاربران دنیای رمزارز و انتظاراتی که آن‌ها در برخورد با یک صرافی آنلاین دارند و با نگاه به بهترین محصولات صرافی ارز دیجیتال در جهان، رابط کاربری رمزینکس هم بازطراحی شد. تکرار مفهوم دروازه را می‌توان در شعار و لوگوی برند به‌ضوح دید. تاکید بر این مفهوم، در واقع تاکیدی بر چشم‌انداز و ماموریت برند است. رمزینکس می‌خواهد مسیری روشن و امن برای افزایش اعتماد به ساختارهای مالی و پولی نوین ایجاد کرده و زیرساخت‌های مبادله و نگهداری آن را تقویت نماید. ارائه اکوسیستم مالی و پولی نوینی که محصولات و خدمات متمایزی با محوریت رمزارز برای کاربران فارسی‌زبان توسعه دهد، مهم‌ترین هدف مدیران رمزینکس است.»

رمزینکس از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد 1

به گفته محمد حکیمی، مدیر عامل رمزینکس، انعکاس بهتر روحیه خلاق و نوآور رمزینکس، جلب توجه نسل جدید و گسترده‌تر شدن مخاطبان و ایجاد تمایز و ماندگاری در ذهن مخاطب، از دلایل اصلی ری‌برندینگ رمزینکس است. رمزینکس معتقد است که کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در دنیای امروز سهمی داشته باشند، باید روحیه انطباق‌پذیری و هم‌سو شدن با تغییرات را در خود تقویت کنند. ری‌برندینگ رمزینکس، گامی مهم در راستای این هدف است.

تاثیر بازآفرینی هویت بصری رمزینکس بر جامعه مخاطبان این برند

محمد حکیمی درباره این بازآفرینی و تاثیر آن بر مخاطب توضیح می‌دهد: »انتظارات مخاطبان از رمزینکس را ارتقا خواهد داد و رمزینکس را به‌عنوان برندی پیشرو، خلاق و قابل اعتماد در ذهن آن‌ها تثبیت خواهد کرد. همچنین، این اقدام می‌تواند الهام‌بخش سایر فعالان حوزه رمزارزها برای بازنگری در استراتژی‌های برندینگ خود و ارائه خدمات بهتر به مخاطبان باشد. در نهایت، رمزینکس با بازآفرینی هویت بصری و همین‌طور بازطراحی محصول خود، نویدبخش دورانی درخشان از نوآوری، امنیت و مشتری‌مداری در دنیای رمزارزها است.»

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک