پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار مصاحبه‌ها

مدیر مارکتینگ رمزینکس: مارکتینگ در حوزه رمزارز به وضعیت بازار وابسته است

الهه صالحی الهه صالحی
10 مرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر مارکتینگ رمزینکس: مارکتینگ در حوزه رمزارز به وضعیت بازار وابسته است
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر مارکتینگ رمزینکس در حاشیه رویداد موضوعی پارتنرشیپ، کمپین مشترک و کوبرندیگ که توسط دی‌ام برد برگزار شد از چالش‌های فعالیت مارکتینگی در حوزه رمزارزها گفت. به باور او داشتن خلاقیت‌ برای جذب کاربران نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

محمد قاسمی، مدیر مارکتینگ رمزینکس در رابطه با چالش‌های فعالیت مارکتینگی در حوزه رمزارز گفت: «بازار فعلی حوزه رمزارز وابستگی مستقیمی دارد به روی قیمت رازهای دیجیتال دارد و بازار آن با بالا و پایین شدن قیمت‌ها تغییر می‌کند و بازار آن به شدت تحت تاثیر این موضوع است. زمانی‌که بازار هیجانی است و به سمت صعود می‌رود، مارکتینگ بهتر است. اما در بازار نزولی همه ترجیح می‌دهند صبر کنند.»

او ادامه داد: «یکی از مهم‌ترین موضوعات در ارز دیجیتال که در تمامی صرافی‌های دنیا هم وجود دارد موضوع ریفرال و گیمیفیکشن‌هایی است که با ریفرال انجام می‌شود. ایردراپ در این حوزه به شدت جذاب است و بیشتر صرافی‌ها و کسانی که در این حوزه کار می کنند با موضوع ایردراپ سعی می‌کنند اکوزیشن انجام بدهند و هزینه خود را کاهش داده و ریتنشن کاربران را افزایش می‌دهند.»

 

قاسمی در توضیح سرویس ایردراپ گفت:‌ «ایردراپ اینطور کار می‌کند که مجموعه عددی را به عنوان جایزه اعلام کرده و یک سری قدم‌ها برای کاربر مشخص می‌کند و در ادامه در صورتی‌که کاربران این قدم‌ها را به درستی انجام بدهد و به مرحله نهایی برسند، عدد تعین شده بین آنها تقسیم می‌شود.»

او بر این نکته تاکید می‌کند که در حوزه مارکتینگ به شدت مهم است که چقدر خلاقیت داشته باشید که بتوانید بازی جذابی درست کنید و کاربران بیشتری جذب کرده و آنها را ترغیب کنید که از سرویس‌های صرافی شما استفاده کنند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک