پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اولین جلسه دوره مارکتینگ اتومیشن رهنما کالج با همراهی اسمارتک برگزار شد

مهسا بهادری مهسا بهادری
17 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اولین جلسه دوره مارکتینگ اتومیشن رهنما کالج با همراهی اسمارتک برگزار شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رهنما کالج با همکاری اسمارتک در ۶ هفته به صورت حضوری و غیرحضوری مبانی و مفاهیم مارکتینگ و همینطور مارکتینگ اتومیشن را بررسی می‌کند.

به گزارش رهنما کالج، اولین جلسه بوت کمپ مارکتینگ اتومیشن رهنماکالج با همکاری اسمارتک، روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در محل برگزاری کلاس‌ها در رهنما کالج برگزار شد.

در روز اول بوت‌ کمپ، جشن افتتاحیه برگزار شد که در این برنامه محمد شهرمیانی مدیرعامل رهنما کالج و مزدک پاکزاد مدیرعامل اسمارتک حضور داشتند و درباره هدف برگزاری این‌ بوت‌کمپ صحبت کردند. همچنین مائده دربندی، راهبر دوره نیز از اهمیت یادگیری استفاده از ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک و نقش به سزای این مهارت در مسیر شغلی مهارت‌جویان توضیح داد.

اولین جلسه دوره مارکتینگ اتومیشن رهنما کالج با همراهی اسمارتک برگزار شد 1

گفته می‌شود در ادامه این بوت کمپ پس از بررسی مبانی و مفاهیم مارکتینگ و لزوم استفاده از مارکتینگ اتومیشن، نحوه استفاده از ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک آموزش داده می‌شود. در واقع مهارت‌جویان به صورت عملی یعنی از مرحله پیاده‌سازی و راه‌اندازی تا اجرای یک کمپین مارکتینگ اتومیشن را از طریق اینترک همراه با پروژه‌های تیمی آموزش می‌بینند. همچنین جهت تکمیل مهارت‌های مارکترها مبانی برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت تدریس می‌شود.

این دوره دیجیتال مارکتینگ در ۶ هفته به صورت حضوری و غیرحضوری، تا ۲۲ خرداد ماه ادامه خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر یا ثبت‌نام از این لینک استفاده کنید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اسمارتک