پادکست رادیو پرژک آغاز به کار کرد
شامپوی پرژک به تازگی با تولید پادکست در زمینه محیطزیستی، فرهنگی و اجتماعی، گام جدیدی در حوزه ارتباطات برداشته است. این پادکست که رادیوپرژک نام دارد قرار است فضایی را برای گفتگو و تبادل نظر در مورد مسائل روز فراهم کند. دست گذاشتن روی موضوع محیط زیست برای تولید پادکست نیز با شعار این برند (به طبیعت سلامی دوباره باید کرد) همخوانی دارد.
تاکنون چهار اپیزود از این پادکست با موضوعات طبیعت، حیوانات و زندگی منتشر شده و در پلتفرمهای پخش پادکست مانند کستباکس و شبکههای اجتماعی پرژک در دسترس مخاطبان قرار دارد.
مدیر دیجیتال مارکتینگ این مجموعه نیز در گفتگو با کاماپرس گفت: «از آغاز، تعهد به محیطزیست، راهنمای ما بوده است. با شعار “به طبیعت سلامی دوباره باید کرد”، میخواهیم گفتوگویی گسترده را در حوزههای مختلف آغاز کنیم. از محیطزیست و رشد فردی گرفته تا مسائل مهم زندگی و نکاتی که نگاهمان را به جهان تغییر میدهند. هدف ما این است که افراد را به جای گذراندن زمان زیاد در فضای مجازی که میتواند به روح آسیب برساند، به سمت یادگیری، تعامل و رشد سوق دهیم. تاکنون چهار قسمت جذاب را تولید کردهایم که هرکدام به نحوی به ما یادآوری میکنند که جزئیات، چه قدر میتوانند در زندگیمان تأثیرگذار باشند.»
اخیرا بسیاری از برندها سعی دارند با بهروزرسانی فعالیتهای مارکتینیگی خود به برقراری ارتباطی نزدیک، عاطفی و عمیقتر با مخاطبان روی آوردهاند.