پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

برگزاری رویداد آنلاین رونمایی از اصل گمشده خرید آنلاین در سال ۱۴۰۰

مرجان عبدی مرجان عبدی
1 بهمن 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برگزاری رویداد آنلاین رونمایی از اصل گمشده خرید آنلاین در سال ۱۴۰۰
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طی اعلامیه مارکت‌پلیس رادار، رویداد آنلاین “رونمایی از اصل گمشده خرید آنلاین” در روز دوشنبه، ۴ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود. این رویداد، رونمایی از اصل گمشده خرید آنلاین است و شرکت در آن رایگان است.
رادار یک بستر تعاملی برای خرید‌وفروش آنلاین است که به فرپشندگان و خریداران این امکان را می‌دهد که مستقیماً با هم ارتباط برقرار کنند. همینطور خریداران می‌توانند با هم تعامل داشته باشند و برای یافتن نیازهای خود از یکدیگر پرس و جو کنند. هدف رادار ایجاد اعتماد و اطمینان بیشتر در خرید آنلاین به وسیله تعامل و همینطور حمایت از فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در هر شهر است.
مخاطبان در این دوره در هنگام خرید آنلاین، موانعی دارند که در این رویداد درباره آن صحبت خواهد شد و راهکار رادار که همان اصل گمشده خرید آنلاین است، رونمایی می‌شود. قطعا پس از این رویداد، تحول بزرگی در خرید و فروش آنلاین رخ خواهد داد.

در این رویداد کمال اورنگ، مدیرعامل و موسس رادار در رابطه با اصل گمشده خرید آنلاین توضیح می‌دهد و سپس دیگر عوامل رادار در رابطه با دیگر نیازهای خرید آنلاین به توضیح و معرفی می‌پردازند.

رسانه دی‌ام برد اخبار این رویداد را پوشش می‌دهد و در همکاری با رادار، تلاش می‌کند آگاهی و شناخت را نسبت به حوزه خرید آنلاین تقویت کند.

در صورت تمایل، برای شرکت در این رویداد می‌توانید با مراجعه به این لینک یا آپارات اقدام کنید.

بخوانید  هشتمین رویداد تخصصی DM talk اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود!

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک