پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

پوما پس از یک دهه یک کمپین جهانی اجرا کرد

مهسا طاهری مهسا طاهری
27 فروردین 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پوما پس از یک دهه یک کمپین جهانی اجرا کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پوما، پس از یک دهه اولین کمپین جهانی خود را با هدف بهبود جایگاه برندش در YouGov BrandIndex راه‌اندازی کرده است. این برند، با شعار “Forever. Faster. See The Game Like We Do” بزرگترین سرمایه‌گذاری خود در بازاریابی را برای ارتقاء به عنوان یکی از سریع‌ترین برندهای جهان آغاز کرده است. در این کمپین، پوما بر چگونگی کمک محصولاتش به ورزشکاران برای دستیابی به عملکرد بالا تمرکز کرده است.

ریچارد تیسیر معاون برند و بازاریابی پوما، اظهار داشته که این کمپین برای اولین بار پیام یکپارچه‌ای را در تمامی دسته‌بندی‌های محصولی از فوتبال و دو میدانی گرفته تا بسکتبال و هندبال ارائه می‌دهد. او بیان کرد که این پیام برند، جامع، عاطفی و متمایز است تا با مشتریان هدف ارتباط برقرار کرده و تاثیرگذار باشد.

از ۱۰ آوریل این کمپین در تلویزیون، رسانه‌های اجتماعی، فضای باز، روابط‌عمومی و نقاط فروش در سراسر جهان اجرا می‌شود. این کمپین با حضور ورزشکاران برجسته مانند فوتبالیست‌هایی مانند جک گریلیش، لوئیس سوارز و نیمار جونیور، به همراه ورزشکارانی مانند جکسون دونده سرعت و برینا استوارت بسکتبالیست، در حال اجرا است.

پوما بر اساس امتیاز YouGov BrandIndex که معیاری برای سلامت کلی برند است در سال‌های اخیر از رقبای مستقیم خود در لباس ورزشی عقب مانده است. در واقع پوما با امتیاز ۱۴/۷ در مقایسه با برند ریبوک با امتیاز ۱۷/۴ و برند نیوبالانس با امتیاز ۲۰/۱ و برند آندرآرمور با امتیاز ۲۰/۴ و نایک ۳۱/۱ و آدیداس ۳۵/۳ در رتبه‌بندی بخش پوشاک ورزشی YouGov تا ۷ آوریل در رتبه آخر قرار داشت.

این شرکت تیم بازاریابی و رهبری برند جدیدی را به سرپرستی تیسیر تشکیل داده و با انتقال دفتر مرکزی خود از بوستون به آلمان و افتتاح مرکز بازاریابی سرگرمی در سئول، به تلاش برای تقویت نام تجاری پوما پرداخته و افزایش فعالیت بازاریابی در زمانی که رویداد‌های ورزشی مهمی مانند المپیک تابستانی، مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا مردان و کوپا آمریکا را در برنامه خود دارد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا طاهری
مهسا طاهری
نویسنده محتوا با 13 سال سابقه تدریس، عاشق چالش‌ و پیشرفت هستم. همیشه به دنبال یادگیری و به‌روز شدن در زمینه‌های مختلف برای ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی‌هایم هستم. از تجربه‌های تدریسم، ارزش آموزش و افزودن ارزش به زندگی دیگران را درک کرده‌ام. علاقه دارم تا با توانمندی در نوشتن، دانش و تجربیاتم را با دیگران به اشتراک بگذارم و از این راه به موفقیت و تغییر مثبت در زندگی افراد کمک کنم.
نظرات

اسمارتک