سنجاب
اخبار

نوستالژی مارکتینگ در کمپین سی‌مین سالگرد پلی‌استیشن

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
16 آذر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نوستالژی مارکتینگ در کمپین سی‌مین سالگرد پلی‌استیشن

سونی به مناسبت سی‌امین سالگرد کنسول پلی‌استیشن مجموعه‌ای از امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد را برای PS5 ارائه کرده است که محوریت آن ایجاد ارتباط احساسی و خاطره‌انگیز با کاربران کنونی و گذشته خود است. این کمپین به کاربر امکان می‌دهد تا ظاهر و صدای کنسول خود را به سبک کنسول‌های کلاسیک پلی‌استیشن تغییر دهد، که شامل تم‌های زیبا، صداهای نوستالژیک و کاورهای بیرونی است که طراحی آن‌ها به کنسول‌های PS1، PS2 و PS3 شباهت دارد.

کمپین چطور به دنبال افزایش انگیجمنت کاربران با محصول است:

ایجاد تجربه‌ی نوستالژیک

به کار بردن تم‌ها و صداهای نوستالژیک از کنسول‌های کلاسیک به کاربران قدیمی پلی‌استیشن این امکان را می‌دهد که احساسات و خاطرات گذشته را دوباره زنده کنند. این نوع از استراتژی تجربه محور، روشی کارآمد برای حفظ وفاداری و افزایش تعامل کاربران است.

نوستالژی مارکتینگ در کمپین سی‌مین سالگرد پلی‌استیشن 1

استفاده از بازاریابی تجربی

بازاریابی تجربی نقش کلیدی در تقویت ارتباط برند با کاربران ایفا می‌کند. امکانات سفارشی‌سازی که سونی معرفی کرده، به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق تجربه‌ای شخصی‌سازی شده، به شکلی فعالانه با برند ارتباط برقرار کنند.

عرضه نسخه Limited

عرضه نسخه‌های محدود کنسول PS5 با طراحی کلاسیک همچنین راهکاری برای جذب کلکسیونرها و کاربران جدید است که به دنبال محصولات منحصربه‌فرد و ارزشمند هستند.

 نوستالژی مارکتینگ در کمپین سی‌مین سالگرد پلی‌استیشن 2

کمپین سی‌امین سالگرد PS5 نمونه‌ای موفق از بازاریابی نوستالژیک و مدیریت برند است. ترکیب هوشمندانه عناصر تاریخی با تکنولوژی مدرن، همراه با استراتژی توزیع محدود، موجب ایجاد تقاضای بالا و موفقیت تجاری شده

 است. این کمپین نشان می‌دهد چگونه می‌توان از میراث برند برای خلق ارزش در بازار امروز استفاده کرد.

ادزتو
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

ادزتو