کمپین «دلت قرصه» پروشاین با هدف تمرکز بر شستوشوی ایمن ظروف اجرا شد
فهرست مطلب
برند پروشاین اخیرا با هدف معرفی محصول جدید خود، قرص ماشین ظرفشویی، کمپینی با شعار «دلت قرصه» را اجرا کرد.
پروشاین در محتوایی که در اختیار دیام برد قرار داده، اشاره کرده است که شعار «دلت قرصه» براساس پیام اصلی برند و بینش مخاطب و نیاز او طراحی شده است. این کمپین با تیزینگی با شعار «دلت قرصه» آغاز شد و در بیلبوردهای اکران شده در زمان اپنینگ، تصویری از محصول با ویژگیهای آن قرار گرفت. هدف این بیلبوردها با عنوان «با قرص ماشین ظرفشویی پروشاین دلت قرصه» این بود که با زبانی ساده این پیام را به مخاطبان خود منتقل کند که با استفاده از این محصول خیال شما از شستوشوی ظروف، عدم آسیب آنها و رعایت ایمنی ماشین ظرفشویی راحت است.
در این کمپین تلاش کرده بود تا با استفاده از عناصر بصری برجسته روی فرمولاسیون خود تاکید کند. این برند اشاره کرده است که در فرایند اجرای این کمپین تلاش کرده که سه پیام اصلی: ایمن برای ماشینهای ظرفشویی، حرفهای در شستوشو و نوآور در فرمولاسیون را به کاربران خود منتقل کند.
این برند همچنین اشاره کرده است که پروشاین در نام خود، دو کلمه کلیدی Pro به معنای حرفهای و Shine به معنای درخشندگی را دارد و تگلاین این برند “Turn on Magic” یا شروعی جادویی است.
نقاط تماس با مخاطب
در کمپین پروشاین در تهران، طرح اصلی کمپین بر روی بیلبورد، عرشه و لایت باکس به نمایش درآمد. همچنین، برند پروشاین با هدف ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطب و ایجاد تجربه مصرف محصولات و معرفی آنها اکتیویشنهای محیطی و سمپلینگ را هم در برنامه تبلیغاتی خود قرار داده است. بهعلاوه، این کمپین در فضاهای ایکامرسی مانند دیجیکالا و اسنپ برای فروش محصول به تمامی اقشار جامعه ادامه پیدا کرد.