ممنوعیت تبلیغ برندهای خارجی، سیاستهای جدید وزارت صمت در حمایت از برندهای ایرانی
معاون وزیر صمت، علیرضا شاهمیرزایی، در نشستی خبری بر لزوم حمایت از برندهای ایرانی و جلوگیری از تبلیغ برندهای خارجی تأکید کرد. او اعلام کرد که احیای کمیسیون برند به عنوان یک اولویت مهم در وزارت صمت در حال انجام است و این کمیسیون باید از کسبوکارهای دانشبنیان و اشتغالزا حمایت کند.
به گزارش دیام برد به نقل از خبر آنلاین، علیرضا شاهمیرزایی، معاون وزیر صمت، در یک نشست خبری به تشریح سیاستهای جدید وزارت صمت در خصوص برند و تبلیغات صنعتی پرداخت و تأکید کرد که احیای کمیسیون برند به عنوان یک اقدام جدی در دوره جدید، در حال پیگیری است و در این دولت، مسائل مربوط به برند و تبلیغات صنعتی با قوت دنبال خواهد شد.
شاه میرزایی اشاره کرد که هر برندی که در ایران ثبت میشود، الزاما برند ایرانی نیست و باید حمایتهای بیشتری از برندهای داخلی به عمل آید.
او همچنین به موضوع تبلیغ برندهای خارجی در رسانهها و بهویژه صداوسیما اشاره کرد و گفت: «باید از تبلیغ برندهای خارجی جلوگیری شود و اولویت باید به برندهای ایرانی داده شود.»