
پرینگلز و سوپرماریو کمپین مشترک «طعم مرموز» را اجرا کردند

فهرست مطلب
پرینگلز در یک همکاری استراتژیک با برند محبوب بازیهای ویدیویی سوپرماریو، کمپین تبلیغاتی جدیدی را در ایرلند اجرا کرده است. در این کمپین، پرینگلز قوطی جدیدی به رنگ نقرهای طراحی کرده که طعم چیپس درون آن مشخص نیست و مصرفکنندگان میتوانند با اسکن کد زیر این قوطیهای مرموز که با نماد بلوکهای سؤال معروف دنیای سوپر ماریو طراحی شدهاند، طعم چیپس درون قوطی را حدس بزنند و شانس خود را برای برنده شدن هشت هزار یورو و سفر به نیویورک امتحان کنند.
به گزارش دیام برد، شرکت پرینگلز با معرفی یک طعم مرموز و محدود در ایرلند، همکاری مشترکی را با برند محبوب بازیهای ویدیویی سوپر ماریو را آغاز کرده است. این محصول جدید در قوطیهای نقرهای متمایز با نماد بلوکهای سؤال معروف دنیای سوپر ماریو عرضه میشود و علاوه براین، کاراکترهای محبوب این فرانچایز از جمله ماریو و لوئیجی بر روی قوطیهای کلاسیک پرینگلز شامل طعمهای اصلی، نمک و سرکه، باربیکیوی تگزاسی و خامه ترش و پیاز نیز نقش بستهاند. این محصولات تا دوم ماه می در تمامی فروشگاههای زنجیرهای بزرگ در بریتانیا قابل دسترسی خواهند بود.
چالش حدس طعم مرموز؛ مکانیزم مشارکت مصرفکننده
این کمپین با بهرهگیری از تکنیکهای گیمیفیکیشن، مصرفکنندگان را به چالش کشف طعم مرموز فرا میخواند. مشتریان میتوانند با اسکن کد QR روی قوطی و ثبت حدس خود در وبسایت پرینگلز، شانس خود را برای برنده شدن جایزه امتحان کنند. این رویکرد تعاملی نه تنها باعث افزایش درگیری مخاطب با برند میشود، بلکه دادههای ارزشمندی را نیز برای بازاریابان فراهم میکند.
جایزه هشت هزار یورویی؛ محرک اصلی کمپین
برنده خوششانس این مسابقه، جایزهای به ارزش بیش از هشت هزار یورو شامل بلیط رفت و برگشت به نیویورک برای دو بزرگسال، اقامت شش شبه، ترانسفر فرودگاهی دو طرفه و پول توجیبی دریافت خواهد کرد.
مطالب پیشنهادی
