سنجاب
اخبار

غول‌های نوشیدنی جهان به سمت تولید نوشابه‌های سالم و کم‌قند پری‌بیوتیک می‌روند

پپسی و کوکاکولا نوشیدنی‌های سالم را به سبد محصولات خود اضافه کرده‌اند
یاسمن منفرد یاسمن منفرد
اسفند ۳۰, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
غول‌های نوشیدنی جهان به سمت تولید نوشابه‌های سالم و کم‌قند پری‌بیوتیک می‌روند

پپسی و کوکاکولا، محصولات سالم و نوشابه‌های پری‌بیوتیک را به سبد محصولات خود اضافه کرده‌اند . کوکاکولا ماه گذشته اولین نوشابه پری‌بیوتیک خود به نام Simply Pop را معرفی کرده و حالا PepsiCo برند نوشابه پری‌بیوتیک Poppi را به مبلغ ۱.۹۵ میلیارد دلار خریداری کرده است.

به گزارش دی‌ام برد، به نظر می‌رسد که به‌تازگی غول‌های نوشیدنی جهان، یعنی پپسی و کوکاکولا، به سمت محصولات سالم و نوشابه‌های پری‌بیوتیک حرکت کرده‌اند. ماه گذشته، کوکاکولا اولین نوشابه پری‌بیوتیک خود تحت نام Simply Pop را معرفی کرد، و حالا PepsiCo، برند نوشابه پری‌بیوتیک Poppi را به مبلغ ۱.۹۵ میلیارد دلار خریداری کرده است. این برندها اعلام کرده‌اند که به دلیل محبوبیت فراگیر این نوشیدنی‌ها، به‌ویژه در میان نسل زد، به سمت این محصولات رفته‌اند تا علاوه بر گسترش سبد محصولات خود، ارتباط مؤثری با نسل جدید برقرار کنند. محصولات سالم، کم‌چرب و کم‌کالری سال‌هاست که محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که به‌تدریج با نمونه‌های ناسالم خود جایگزین شوند.

Simply Pop در پنج طعم مختلف عرضه خواهد شد

Simply Pop، اولین نوشابه پری‌بیوتیک کوکاکولا به‌زودی در پنج طعم مختلف (توت‌فرنگی، آناناس، انبه، لیمو و پانچ مرکبات) وارد بازار خواهد شد. هر بطری از این نوشیدنی حاوی شش گرم فیبر برای سلامت روده و ویتامین C و روی برای تقویت سیستم ایمنی است.

کاکا کولا با انجام تحقیقات گسترده و جمع‌آوری نظرات مصرف‌کنندگان، متوجه شد که طعم نوشیدنی برای مخاطبان بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل تصمیم گرفت این محصول را تحت برند Simply که به طعم میوه‌ای و کیفیت بالای خود معروف است، عرضه کند. استراتژی بازاریابی Simply Pop بیشتر بر روی تبلیغات دیجیتال و تجربه مصرف تمرکز داشته و از اینفلوئنسرها، تبلیغات محیطی و رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ محصول استفاده خواهد کرد.

این نوشیدنی به طور خاص برای نسل Z و millennials طراحی شده است. پیش‌بینی می‌شود بازار نوشابه‌های پری‌بیوتیک تا سال ۲۰۳۲ به ارزش ۳.۵ میلیارد دلار برسد.

غول‌های نوشیدنی جهان به سمت تولید نوشابه‌های سالم و کم‌قند پری‌بیوتیک می‌روند 1

یک خرید 2 میلیارد دلاری توسط پپسی

به‌تازگی PepsiCo برند نوشابه پری‌بیوتیک Poppi را به مبلغ ۱.۹۵ میلیارد دلار خریداری کرده است. Poppi در سال گذشته، ۵۰۰ میلیون دلار فروش داشته و توانسته طرفداران زیادی در ایالات متحده آمریکا پیدا کند. این خرید، نشان‌دهنده تقاضای روزافزون مصرف‌کنندگان برای محصولات سالم‌تر و با قند کمتر است.

برند Poppi به همراه Olipop ، اصلی‌ترین بازیگران در صنعت نوشابه‌های پری‌بیوتیک هستند. این خرید بخشی از استراتژی PepsiCo برای گسترش سبد محصولاتش به سمت برندهای سالم‌تر است تا بتواند در بازار نوشیدنی‌ها و تنقلات با رقبای خود رقابت کند.

فرمول Poppi ترکیبی از آب گازدار، سرکه سیب و پری‌بیوتیک‌ها است و هر قوطی تنها ۵ گرم شکر دارد. PepsiCo پیش‌تر برنامه‌ای برای راه‌اندازی نوشابه‌ای سالم تحت نام Soulboost داشت، اما به نظر می‌رسد تصمیم گرفته به‌جای رقابت با برندهای دیگر، Poppi را خریداری کند.

غول‌های نوشیدنی جهان به سمت تولید نوشابه‌های سالم و کم‌قند پری‌بیوتیک می‌روند 2

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...