مدیرعامل پاورباکس: قصد داریم بزرگترین رسانه DOOH باشیم
فهرست مطلب
مدیرعامل پاورباکس که از برندهای حاضر در رویداد بازاریابی ارتباطات دیامبرد بود، میگوید که این برند با توجه به ترند جهانی رسانههای DOOH و پیش بینی سهم ۳۰درصدی این نوع رسانهها از سهم تبلیغات OOH تا سال ۲۰۲۶ در جهان، در تلاش است که با معرفی و گسترش پاورباکسهای تعاملی تا حداقل ۱۰۰۰ نقطه در ایران، بتواند در کشور هم سهم این نوع رسانه را که در حال حاضر کمتر از ۲ درصد تبلیغات محیطی است، افزایش بدهد.
به گزارش دیامبرد، یکی از برندهایی که در رویداد بازاریابی ارتباطات دیامبرد حضوری فعال داشت پاورباکس بود، باکسهایی که امروزه در برخی از فرودگاهها، مالها و مراکز تجاری و بیمارستانها و مکانهای عمومی بزرگ به چشم میخورد. این برند در رویداد بازاریابی ارتباطات دیام برد حضور داشتند و این امکان را برای حضار فراهم میکردند که بدون نگرانی خاموش شدن یا سرقت، تلفن همراه خود را در شرایطی امن به شارژ بزنند.
برای استفاده از پاورباکس، پس از تعریف رمز عبور با استفاده از ترکیب اعداد و تصاویر، یک لاکر اختصاصی شامل تمامی کابلهای شارژ سریع، در اختیار کاربر قرار گرفته که میتواند موبایل خود را در محیطی امن داخل به شارژر داخل لاکر متصل، درب لاکر را بسته و پس از مدت زمانی مجددا با وارد کردن رمز عبور، موبایل خود را دریافت کند.
علی افسری، مدیرعامل پاورباکس در حاشیه رویداد دیامبرد، پاورباکس را یک محصول خدماتی هوشمند تعریف کرده و بر این باور است که این محصول برای اولین بار در ایران طراحی و ساخته شده است.
او در این رابطه توضیح میدهد: «ما پاورباکس را براساس نیازی که احساس میشد، طراحی کردیم. تحقیقات ما نشان میداد، اگر مجموع زمان حضور مردم در یک فضای عمومی مانند مالها و مراکز تجاری و.. که اختیاری است در کنار زمان انتظار که در بعضی مکانها مثل بیمارستانها، ترمینالهای مسافری و فرودگاه و.. به مراجعان تحمیل میشود، هرکدام بیش از ۴۵ دقیقه باشد نیاز به شارژ تلفنهمراه و نگرانی بابت خاموشی و قطع ارتباط در مردم، به دغدغهای جدی بدل میشود.»
حضور فعال پاورباکس در ۴۰۰ نقطه
افسری در ادامه با اشاره به اینکه پاورباکس تا به حال در ۴۰۰ نقطه نصب و بهرهبرداری شده است و این اعداد در حال افزایش است، میگوید: «ما فعالیت خود را با فرودگاههای بینالمللی شروع کردیم و در بهترین مالها و مراکز خرید، بیمارستانها، هتلها و باشگاههای ورزشی و… کشور توسعه دادیم و حتی به تازگی نیز افتخار این را داشتیم که فعالیت خود را در عمان شروع کنیم.»
او با اشاره به اینکه در کسبوکار پاورباکس سه بخش جدی کاربر، لوکیشنها و برندها وجود دارد، میگوید: «بخش اول و مهم برای ما کاربران هستند، تا به حال بیش از ۵ میلیون کاربر داشتیم، در این بخش بطور مداوم در حال توسعه تکنولوژی شارژ برای ارائه خدمات با کیفیت و تحقیقات بازار هستیم و در این راستا پس از استفاده از دستگاه، از کاربران نظرسنجی و سطح رضایت آنها را ارزیابی میکنیم و خوشبختانه نمره بالایی هم در این بخش گرفتیم.»
قصد داریم بزرگترین رسانه هوشمند و تعاملی DOOH باشیم
با توجه به اینکه در سمت لوکیشن و برندها یک کسبوکار B2B هستیم، در مدت فعالیتمان طبیعتا یکی از پررنگترین کانالهای بازاریابی برای ما ایونتها و نمایشگاهها بوده است. ما برای دومین بار است که در رویداد دیامبرد حضور داریم و کمک کرد ارتباط خوبی با مخاطب حرفهای و برندها بسازیم.»
او در پایان اشاره میکند: «ما با اتکا به تیم محصول خود، روی محصولات و خدمات هوشمند و نوآوریهای جدید در دنیا کار میکنیم و در چندسال گذشته با برندهای مطرح کشور به عنوان یک رسانه تعاملی در نقطه فروش همکاری گسترده داشتهایم. هدف اصلی ما تبدیل شدن به بزرگترین و گستردهترین رسانه هوشمند تعاملی DOOH است که در حال حاضر توانسته در ۴۰۰ نقطه با لوکیشنهای بزرگ افتخار همکاری داشته باشد و به سرعت نیز در حال گسترش است.»