پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اینستاگرام قابلیت جدید رو می‌کند: اشتراک گذاری پست با کلوزفرند

الهه صالحی الهه صالحی
18 شهریور 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینستاگرام قابلیت جدید رو می‌کند: اشتراک گذاری پست با کلوزفرند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از ارائه قابلیت اشتراک‌گذاری استوری با کلوز فرند در اینستاگرام، این شبکه اجتماعی محبوب حالا در اقدام جدیدی تصمیم گرفته است این قابلیت را به صورت آزمایشی برای پست‌ها نیز ارائه کند و در واقع در این به روز رسانی جدید، کاربران می‌توانند پست‌هایی را به صورت اختصاصی تنها برای دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارند.

به گزارش دی‌ام برد، اینستاگرام تاکنون چند مدل از اشتراک‌گذاری محتوا به صورت خصوصی را آزمایش کرده است. یکی از این تست‌ها، اشتراک‌گذاری‌ پست به صورت محدود و انتخابی با عده‌ای خاص بوده است تا کاربران بتوانند در این پلتفرم حریم شخصی بیشتری داشته باشند. هرچند که تا پیش از این کاربران می‌توانستند باز یا بسته بودن پروفایل خود را انتخاب کنند اما حالا اینستاگرام در گامی فراتر قصد دارد قابلیتی مانند اشتراک استوری با دوستان نزدیک را برای پست‌ها اجرا کند.

اینستاگرام قابلیت جدید رو می‌کند: اشتراک گذاری پست با کلوزفرند 1

مدیران اینستاگرام بارها اشاره کرده‌اند که کاربران این پلتفرم بیشتر ترجیح می‌دهند به جای اشتراک گذاری پست در صفحه خود، پست‌هایی را در دایرکت برای دوستان خود ارسال کنند و درواقع تعداد پست‌های به اشتراک گذاشته در دایرکت‌ها، بسیار بیشتر از پست‌های منتشر شده در صفحه افراد است. در حقیقت آنها قصد دارند با ارائه این قابلیت و قابلیت‌های تستی دیگر، این چالش را حل کنند.

اینستاگرام قابلیت جدید رو می‌کند: اشتراک گذاری پست با کلوزفرند 2

از سوی دیگر اشتراک‌گذاری پست‌ها تنها با دوستان نزدیک، گام دیگری است که می‌تواند به کاربران کمک کند تا احساس راحتی بیشتری در اشتراک‌گذاری محتوا داشته باشند. این قابلیت هنوز در دست توسعه است و مشخص نیست که چه زمانی برای عموم کاربران ارائه خواهد شد.

 

 

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات