
فروشگاه پوزیترون ریبرند کرد

فهرست مطلب
فروشگاه پوزیترون با تمرکز بر اولویت قرار دادن اصالت و رضایت مشتری و ایجاد تصویری پویا و مدرن و نزدیک شدن به نسل جدید ریبرند کرد. این مجموعه در این فرایند «آنباکس به شادی» را به عنوان شعار برند جدید خود انتخاب کرده است. در این فرایند همچنین فروشگاههای پوزیترون نیز بازطراحی شدهاند.
باز تعریف براساس خلا بازار
به اعلام این شرکت تغییر در هویت برند و بازتعریف ارزشها و تعهد برند بر اساس خلائی که در بازار وجود داشته و بازتعریف مخاطبان هدف صورت گرفته و در گام نخست کانسپت فروشگاهی این برند بازبینی شده و از خلال این بازبینی لزوم ریبرندینگ پوزیترون احساس شده است.
به گفته مدیر مارکتینگ پوزیترون، در فرایند اجرایی، تحقیقات گستردهای در خصوص نیازمندی مشتریان و خلا موجود انجام شده و از این مسیر به دو ارزش اصلی برند پوزیترون یعنی «رضایت مشتری» و «اصالت» کالا خلق شده است.
پوزیترون در این مسیر به توسعه کسب و کار خود پرداخته و علاوه بر توسعه فروشگاههای فیزیکی و آنلاین خود، به منظور تکمیل زنجیره ارزش برای مشتریان، گارانتی و خدمات مشتریان خود را در کنار راه حلهای تامین مالی و تنوع بخشیدن به روشهای پرداخت در حوزه تجارت الکترونیک بازتعریف کرده است.
این برند از ورود به حوزه کالاهای سبک زندگی اعم از سفر، زیورآلات، وسایل مراقبت شخصی و لوازم خانگی کوچک و کاربردی خبر داده است.
تغییر در هویت بصری و استراتژی برند
پوزیترون در این فرایند، لوگوی جدید، با تأکید بر حرف “p” و استفاده از ایموجی چشمکزن، را امضای جدید خود دانسته است و به نظر میرسد که تلاش کرده در این طراحی، حس صمیمیت، ارتباط و هیجان را منتقل کند.
پالت رنگی جدید ترکیبی از بنفش و آبی است؛ رنگهایی که نماد خلاقیت، اعتماد و انرژی جوانی هستند.

مطالب پیشنهادی
