
فروشگاه پوزیترون ریبرند کرد

فهرست مطلب
فروشگاه پوزیترون با تمرکز بر اولویت قرار دادن اصالت و رضایت مشتری و ایجاد تصویری پویا و مدرن و نزدیک شدن به نسل جدید ریبرند کرد. این مجموعه در این فرایند «آنباکس به شادی» را به عنوان شعار برند جدید خود انتخاب کرده است. در این فرایند همچنین فروشگاههای پوزیترون نیز بازطراحی شدهاند.
بازطراحی فروشگاهها
این مجموعه اعلام کرده است که این فروشگاهها که از این پس با نام «پوزیترون استور» شناخته میشوند، چیزی فراتر از یک فروشگاه معمولی خواهند بود و قرار است تجربهای جدید در خردهفروشی ایجاد کنند:
• محصولات اورجینال و باکیفیت
• خدمات پس از فروش حرفهای و در دسترس
• فضای تعاملی برای تجربه واقعی محصولات (Experience Zone)
در Experience Zone مشتریان میتوانند قبل از خرید، تجربهای واقعی از استفاده محصول داشته باشند و تصمیم نهایی خرید را در بهترین حالت ممکن بگیرند.
تغییر در هویت بصری و استراتژی برند
پوزیترون در این فرایند، لوگوی جدید، با تأکید بر حرف “p” و استفاده از ایموجی چشمکزن، را امضای جدید خود دانسته است و تلاش کرده که در این طراحی، حس صمیمیت، ارتباط و هیجان را منتقل کند.
پالت رنگی جدید ترکیبی از بنفش و آبی است؛ رنگهایی که نماد خلاقیت، اعتماد و انرژی جوانی هستند.
مطالب پیشنهادی

ویزالند از هویت برند جدید خود رونمایی کرد

چالشهای صادراتی ایران و راهکارهای عبور از آنها
