پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

پرس‌لاین پنل کاربری خود را برای نسخه موبایل ارائه داد

هادی مرادی هادی مرادی
21 شهریور 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پرس‌لاین پنل کاربری خود را برای نسخه موبایل ارائه داد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پرسلاین که یک پلتفرم ساخت پرسشنامه آنلاین است تا امروز فقط امکان طراحی انتشار و ویرایش پرسشنامه از طریق دسکتاپ ممکن بود. حالا پرس‌لاین پنل کاربری خود را برای نسخه موبایل هم توسعه داده است و ازین پس کاربران پرس‌لاین می‌توانند از طریق موبایل نیز با تجربه کاربری مطلوبی پرسشنامه بسازند، ویرایش کنند و گزارشات مربوط به پرسشنامه‌ها را ببینند.

مدیرعامل پرسلاین به دی‌ام برد درباره برنامه‌های بعدی پرسلاین گفت:

«برخی فیچرها براساس نیازهایی که همواره کاربران به ما اعلام می‌کنند در حال توسعه هستند که به زودی در دسترس قرار می‌گیرند. علاوه بر آن با توجه به اینکه سازمان‌ها از سرویس‌های متنوعی استفاده می‌کنند مثل سرویس ارسال ایمیل، ارسال پیامک و پیام‌رسان‌ها، CRM، سرویس‌های گوگل، سرویس‌های مدیریت پروژه و … ما در حال توسعه یکپارچگی با این نرم‌افزارها و سرویس‌ها هستیم تا کاربران بتوانند ورک‌فلو و فرایندهای کاری خود را پیاده‌سازی کنند. تاکنون کاربر باید از طریق RESTful API پرس‌لاین این‌ مورد را انجام می‌داد اما به زودی در قالب چندتا کلیک ساده انجام خواهد شد و نیاز به دانش برنامه‌نویسی هم نخواهد بود.»

پرس‌لاین پنل کاربری خود را برای نسخه موبایل ارائه داد 1

همچنین از وی پیرامون کشورهایی که پرس‌لاین در آن‌ها فعال است پرسیدیم؛
حمیدرضا نظری:

«حدود ۲ سال است که در خارج ایران هم در حال فروش هستیم. در یکسال اخیر پیشرفت‌های زیادی داشتیم به خصوص در کشورهای منطقه، و امیدواریم بتوانیم در سال پیش‌رو به تدریج به کشورهای دیگر خارج از خاورمیانه هم فروش داشته باشیم.»

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
هادی مرادی
هادی مرادی
خوشحالم که دی ام برد رو دنبال می‌کنین!
نظرات

اسمارتک