پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

پرس‌لاین امکان ایجاد پاسخنامه، تصیح خودکار آزمون و به اشتراک‌گذاری آن را اضافه کرده است

مرجان عبدی مرجان عبدی
1 شهریور 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پرس‌لاین امکان ایجاد پاسخنامه، تصیح خودکار آزمون و به اشتراک‌گذاری آن را اضافه کرده است
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پرس‌لاین که پلتفرم ایجاد پرسشنامه آنلاین است امکان جدیدی اضافه کرده است که پس از برگزاری آزمون‌های چند گزینه‌ایی می‌توانید کلید و پاسخنامه تهیه کنید که بر اساس آن پاسخ‌های شرکت‌کنندگان به صورت خورکار تصیح شود و پاسخنامه هر فرد بعد از تصیح با آنها به اشتراک گذاشته شود.

نحوه ایجاد آزمون و پاسخنامه

برای استفاده از این ابزار باید سوالات خود را در پنل کاربری ایجاد کنید، تصیح خودکار آزمون و انتشار پاسخنامه فقط برای آزمون‌های چند گزینه‌ایی، چند گزینه‌ایی تصویری، لیست کشویی و عددی میسر است. پس از طراحی سوالات می‌توانید با قرار دادن امتیاز برای هر سوال، نمره آن سوال را مشخص کنید. سپس با ورود به بخش تنظیمات پیشرفته، دکمه حالت آزمون را فعال کنید که با انجام این مرحله وارد بخش کلید آزمون می‌شوید و گزینه‌های صحیح هر سوال را مشخص می‌کنید.

آزمون پرس‌لاین

همجنین می‌توانید مشخص  کنید که آزمون دهنده‌ها جه زمانی به پاسخنامه دسترسی داشته باشند، به عنوان مثال هرکس بعد از پاسخگویی به سوالات می‌تواند پاسخنامه را ببیند یا پس از اتمام زمان آزمون؟
اگر گزینه پس از اتمام آزمون را انتخاب کنید، تمامی شرکت‌کنندگان برای دسترسی به پاسخنامه باید تا اتمام کامل زمان آزمون برای باید صبر کنند.

 

برای اطلاعات بیشتر از نحوه استفاده از این ابزار، می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

 

 

بخوانید  هادی فرنود از ایجاد مشتری‌های وفادار بوسیله ایمیل مارکتینگ می‌گوید

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک