پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رونمایی از پلاگین رسمی گوگل برای وردپرس!

زهره حیدری زهره حیدری
11 فروردین 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رونمایی از پلاگین رسمی گوگل برای وردپرس!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلاگین رسمی گوگل برای وردپرس، بنام Site Kit رونمایی شد.

با توجه به اینکه بسیاری از سایت هایی که ما با آنها سروکار داریم عموما وردپرسی‌اند، بنابراین دور از انتظار نبود که گوگل برای بهینه‌سازی آنها پلاگین مخصوصی عرضه کند.

هرچند که پیش از این نیز کاربران سایت‌های وردپرسی از پلاگین‌های مختلفی در داشبورد وردپرس، استفاده میکردند اما پلاگین سایت کیت (Site kite) تفاوت‌های چشمگیری با آنها دارد. این پلاگین کمک می‌کند تا کاربران بتوانند در پنل وردپرس خود دیتاهای سایر سرویس‌های گوگل مانند آنالیتیکس، سرچ کنسول، تگ منیجر، گوگل اپتیمایز و گوگل ادز را داشته باشند.

نصب این plugin مانند سایر پلاگین‌های وردپرسی بسیار ساده است. تنها کافیست آخرین ورژن آن را دانلود و در بخش پلاگین‌های پنل وردپرس خود آپلود کنید تا بتوانید از آن استفاده نمایید.

بعد از اکتیو کردن در یک پروسه چهار مرحله‌ای به سادگی می‌توانید سایت خود را به هرکدام از سرویس‌هایی که مدنظرتان است متصل کنید و از این پس گزارش‌های مختلف را در داشبورد وردپرس سایت خود دنبال کنید. تنها نکته‌ای که باید در هنگام نصب مد نظر داشته باشید این است که در زمان نصب در اکانت گوگل مربوط سرویس‌های گوگلی خود لاگین باشید.

سرچ کنسول (Search Console)، ادسنس (AdSense)، تگ منیجر (Tag Manager)، اپتیماز (Optimize)، پیج اسپیدز (PageSpeed Insights) و آنالیتیکس  (Analytics) از جمله سرویس‌هایی هستند که با استفاده از این پلاگین می‌توانید در محیط وردپرس از آن‌ها استفاده کنید.

البته فراموش نکنید که سایت کیت نیز یک پلاگین است و نصب هر پلاگین ممکن است بر روی سرعت سایت شما تاثیر منفی بگذارد!

اما مزایای اصلی استفاده از این پلاگین را می توان در دو جمله خلاصه کرد :

  • دسترسی ساده و راحت به دیتاهای سرویس های مختلف گوگل، در یک داشبورد
  • دسترسی راحت و سریع به ابزارهای گوگل بدون نیاز به ورود در هرکدام آنها

دریافت این plugin

 

بخوانید  توییتر ظرفیت استفاده از اکانت‌های کاری را گسترش می‌دهد
بخوانید  ۸ توصیه گوگل در خصوص باید و نبایدهای نوشتن متادیسکریپشن

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهره حیدری
زهره حیدری
خیلی‌ها فکر می کنن که سئو و دیجیتال مارکتینگ دغدغه این روزهای منه! اما راستش دغدغه های من گره خورده به تحول و انقلابی که این دوتا ایجاد کردن!
نظرات

اسمارتک