![بازار ۶ میلیارد دلاری تبلیغات در المپیک ۲۰۲۴ پاریس 12 بازار ۶ میلیارد دلاری تبلیغات در المپیک ۲۰۲۴ پاریس](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/07/پاریسس-300x183.jpg)
پرسیس با شعار «مهمه که پرسیس باشه» کمپین جدید خود را اجرا کرده است
![پرسیس با شعار «مهمه که پرسیس باشه» کمپین جدید خود را اجرا کرده است 1 پرسیس با شعار «مهمه که پرسیس باشه» کمپین جدید خود را اجرا کرده است](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/03/Persis.png)
برند پرسیس در این روزها با شعاری جدید به بازار آمده است. بیلبوردها، تیزرهای تلویزیونی، آگهیها همه حاکی از حضور پرسیس در حال و هوای روزهای پایانی سال و عید است.
پرسیس شرکت محصولات غذایی است که با شعار جدیدی وارد بازار شده است. محصولات این شرکت همچون برنج هاشمی (برنج اصیل ایرانی)، طعمی آشنا و بهیادماندنی، روغنهای سلامتمحور ذرت و سرخکردنی حاوی کنجد و همچنین روغن آفتابگردان آن. از سوی دیگر نوشیدنیهای خاص و جذاب زعفران لیمو و نوشیدنیهای اصیل ایرانی حاوی تخم شربتی که مادرانمان از کودکی خوردن آن را به عنوان موادی مغذی به ما توصیه می کردند، حالا با جلوهای مدرن و در نهایت با حفظ اصالت اولیه خود، پرسیس به بازار امروز عرضه میکند.
پرسیس “شکل مدرن هویت ایرانی است”. محصولاتی از قلب گذشته با حفظ اصالت خاص، رنگ و بوی دلنشین از فرهنگ غنی ایران است؛ با رویکردی جدید و بهروز. آنان اعتقاد و باور دارند به نگاهی امروزی با تفکری اصیل. این شرکت که از سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرده است، بنیانگذار و رئیس هیئتمدیره آن از جوانترین کارآفرینان برتر جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان سال ۱۴۰۰ شناخته شد.
تیم جوان و پرانرژی پرسیس باانگیزهای مضاعف، درصدد رونق کسبوکار و فرآوردههای ایرانی و همچنین حمایت از کالای ایرانی است. از تلاشهای آنان در این زمینه میتوان به فرصتی که برای تولید روزافزون محصولات تولید داخل با حفظ اصالت، طعم و رنگ و بوی آشنای آن همچون برنج هاشمی درجه یک ایرانی است، نام برد. اینجاست که تجربهای دلنشین از دستپخت کدبانوی خوشذوق و هنرمند خواهیم داشت.
![بادکوبه](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/06/khodnevis-mob.jpg)