پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

کمپین جدید پپسی برای نوشابه زیرو با فرمول جدید:‌ «زیرو هرگز چنین طعم خوبی نداشته»

زهرا محبی زهرا محبی
8 بهمن 1401
زمان مطالعه: 1 دقیقه
کمپین جدید پپسی برای نوشابه زیرو با فرمول جدید:‌ «زیرو هرگز چنین طعم خوبی نداشته»
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پپسی پس از سه سال، کمپین تبلیغاتی برنامه‌ریزی‌شده‌ای برای فرمول نوشابه بدون قند خود با نام «نوشابه زیر» ترتیب می‌بیند. این تبلیغات در دور پی‌آف لیگ NFL (لیگ ملی فوتبال آمریکایی) و کمپینی در مسابقات فوتبال Super Bowl لانچ خواهد شد.

تلویزیون ملی آمریکا نیز هم‌اکنون در حال انتشار تبلیغاتی با محتوای معرفی پپسی زیرو با فرمولاسیون جدید و بهبودیافته هستند. این سری از تبلیغات با شعار «زیرو هرگز چنین طعم خوبی نداشته» به دید مخاطبین می‌رسد. طعم اصلاح‌شده این محصول، متکی به یک سیستم شیرین‌کننده متفاوت است که در نتیجه، محصولی روان‌تر، باطراوت‌تر و راحت‌تر در کنار غذا را به مصرف‌کنندگان آزمایشات اولیه معرفی کرد.

فعلا جزییات زیادی از تبلیغات پپسی برای بازی بزرگ سوپر بول در دسترس نیست؛ صرفا می‌دانیم که دپارتمان بازاریابی پپسی تصمیم دارد تا «10 میلیون» پپسی زیرو (با شکر صفر درصد) را به طور رایگان به افرادی بدهد که در طول بازی‌های پلی‌آف سوپر بول، عبارت FREE ZERO را به شماره 81234 ارسال می‌کنند! جزییات مربوط به حوزه خرده‌فروشی این محصول نیز در طول سال 2023 عمومی خواهد شد. باید دید این کمپین تا چه اندازه برای کمپانی پپسی موفقیت به بار خواهد آورد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک