پپسی بعد از ۱۴ سال از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد؛ آغاز دوران جدید برای پپسی
پپسی بعد از گذشت ۱۴ سال از آخرین ریبرند خود، از هویت بصری جدیدش رونمایی کرد؛ پپسی امیدوار است که این ریبرندینگ دوران جدیدی را برای این مجموعه آغاز و به ایجاد تمایز برای این برند کمک کند.
پپسی میگویند که هویت بصری جدید الهام گرفته از تاریخچه ۱۲۵ ساله پپسی است و اگر کمی به این تاریخچه دقت کنیم به این نتیجه میرسیم که پپسی در طراحی لوگوی جدید خود تا حدی به عقب و به سالهای ۱۹۷۰ بازگشته است که نام برند پپسی را با حروف برجسته در میان دایره نمادین یینویانگ قرار داشت.
همچنین یک رنگ جدید به لوگوی پپسی اضافه شده که رنگ مشکی نوشته پپسی است. این رنگ مشکی از Pepsi Zero Sugar معروف به Pepsi Max در انگلستان گرفته شده که نشان دهنده تمرکز پپسی برای عرضه نوشیدنیهای بدون شکر است.
مجموعه پپسی اشاره کرده است که این هویت بصری جدید با هدف جذابیت در دنیای دیجیتال آینده طراحی شده است و قرار است نمایانگر انعطافپذیری بیشتر این برند باشد.
تاد کاپلان، مدیر مارکتینگ پپسی براین باور است که هویت بصری جدید پپسی آغازگر «عصر جدیدی» برای این برند خواهد بود. او دراین باره میگوید: «پپسی یک برند نمادین است که دائماً با زمان در حال تکامل است، این هویت بصری جدید میراث غنی برند پپسی را به نمایش میگذارد و جهشی بزرگ برای موفقیت در جهان دیجیتال آینده خواهد بود.»
هویت بصری جدید پپسی قرار است در پاییز امسال، همزمان با ۱۲۵ سالگی این برند، در آمریکای شمالی و تا سال آینده در تمام جهان عرضه شود.