پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

پِی‌پَل با استفاده از داده‌های مشتریانش پلتفرم تبلیغاتی راه‌اندازی می‌کند

مهسا بهادری مهسا بهادری
20 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پِی‌پَل با استفاده از داده‌های مشتریانش پلتفرم تبلیغاتی راه‌اندازی می‌کند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
شرکت پِی‌پَل با راه‌اندازی یک پلتفرم تبلیغاتی جدید، پا به دنیای تبلیغات می‌گذارد. این پلتفرم با استفاده از اطلاعات مشتریان و فروشگاه‌های همکار، امکان تبلیغات را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

این شرکت سالانه نزدیک به نیم تریلیون دلار تراکنش مالی را پردازش می‌کند. در حال حاضر بازار تبلیغات دیجیتال بسیار گسترده است و پیش‌بینی می‌شود که هزینه‌های این بخش در امسال به ۷۴۰ میلیارد دلار برسد. حتی کسب بخشی از این بازار هم می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر درآمد پی‌پل داشته باشد که سال گذشته به ۵.۶ میلیارد دلار رسید.

بخش تبلیغاتی پِی‌پَل که شامل یک پلتفرم پیشرفته است، از داده‌های مربوط به رفتار خرید مشتریان برای ایجاد یک بستر تبلیغاتی شخصی‌سازی‌شده برای فروشگاه‌ها استفاده خواهد کرد.

دیگو اسکاتی، معاون اجرایی ارشد پِی‌پَل، در این باره گفت: «تجارت و تبلیغات، ارتباطی عمیق با یکدیگر دارند. ما باور داریم این پلتفرم تبلیغاتی که به زودی راه‌اندازی می‌شود به یک کانال بازاریابی برای فروشگاه‌ها تبدیل خواهد شد.»

اقدام پِی‌پَل در راستای فعالیت‌های مشابه دیگر شرکت‌های حوزه مالی انجام گرفته است.

پِی‌پَل برای هدایت بخش تبلیغات خود، مارک گِرِثر را که پیش از این در بخش تبلیغات اوبر فعالیت داشته به‌ عنوان نایب‌رئیس ارشد و مدیرکل تبلیغات استخدام کرده است. او بخش تبلیغات اوبر را به یک کسب‌وکار ۱ میلیارد دلاری با بیش از ۵۰۰ هزار تبلیغ‌دهنده در سطح جهان تبدیل کرده است.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات