
اخبار
برند رفرش پیپل
پیپل از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

مهر ۲, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیپل، بزرگترین پلتفرم پرداخت در جهان از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.
پیپل برند رفرش کرد؛ این مجموعه دلایل تغییر این هویت بصری را تطابق با روندهای طراحی، بهبود شناسایی برند توسط مخاطب و توسعه خدمات جدید میداند.
نظرات
مطالب پیشنهادی

مجری تبلیغات محیطی نمایشگاه کتاب معرفی شد
الهه صالحی

جسارت برندهای لوکس؛ از راکتهای تیفانی تا کاسههای سگ بوتگا
تحریریه دیامبرد