دی ام برد
اخبار
با شعار اساس آسایش

پاکشوما در آستانه ۵۰ سالگی خود، ری‌برند کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
بهمن ۳۰, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه
پاکشوما در آستانه ۵۰ سالگی خود، ری‌برند کرد

پاکشوما در آستانه ۵۰ سالگی خود، ری‌برند کرد. طی این ری‌برندینگ، هویت بصری این مجموعه تغییر کرده و پاکشوما در هویت بصری جدید خود یک طراحی مدرن و مینیمال تصویر جدیدی از این برند را به نمایش می‌گذارد.

رضا منجزی، مدیر برند گروه الف در رابطه با دلایل این ری‌برندینگ و بازسازی هویت پاکشوما گفت: «تغییر سلایق و نیازهای مخاطبان ما، تغییر رویکردها و دیدگاه‌ها، رقابت با دیگر برندهای بازار و بازسازی برند دلایلی بودند که ما را به سمت ری‌برندینگ کشاندند.»

پاکشوما در آستانه ۵۰ سالگی خود، ری‌برند کرد 1

ابعاد ری‌برندینگ 

طی این ری‌برندینگ لوگوی پاکشوما با استفاده از حروف مدرن و لاتین بازطراحی شده و به شکل دوستانه و روان درآمده است. همچنین پالت رنگی این برند، از طرح‌های محدود قبلی، به ۴ رنگ جدید تغییر یافته است.

طبق اعلام پاکشوما، ازاین‌پس لحن کلامی این برند شامل ویژگی‌هایی از جمله سادگی، دوستانه، فراگیر، قابل درک و جدی خواهد بود.

آرکیتایپ برند پاکشوما

پاکشوما در طی این ری‌برندینگ آرکیتایپ یا شخصیت جدیدی برای خود تعریف کرده که دو بعد اصلی و فرعی دارد. در بعد اصلی پاکشوما شخصیت خود را «مراقب و حامی» و دارای ویژگی‌هایی مانند سخاوتمند، پشتیبان و بامحبت تعریف کرده و در بعد فرعی خود را «حاکم» و دارای ویژگی‌هایی مثل رهبر، قانون‌گذار و بااصالت می‌داند.

پاکشوما در آستانه ۵۰ سالگی خود، ری‌برند کرد 2
افراک
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات
افراک