پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار مصاحبه‌ها

هادی فرنود: پاکت بزودی سرویس بازاریابی پیامکی ارائه می‌دهد

الهه صالحی الهه صالحی
17 تیر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هادی فرنود: پاکت بزودی سرویس بازاریابی پیامکی ارائه می‌دهد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 مدیرعامل پاکت در حاشیه رویداد موضوعی پارتنرشیپ، کمپین مشترک و کوبرندیگ که توسط دی‌ام برد برگزار شد به دی‌ام برد گفت که پاکت در سال جاری روی ارائه سرویس‌های جدید به بازار تمرکز کرده است و به زودی از قابلیت‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد.

هادی فرنود، مدیرعامل پاکت با اشاره به دو تغییر بزرگ پاکت در سال جاری گفت: «ما در اواخر سال ۱۴۰۱ و نیمه اول امسال تغییرات پایه‌ای زیادی داشتیم و از ری‌دیزاین و ری برندینگ انجام دادیم.»

او با تاکید براینکه در سال پیش رو تمرکز ما روی سرویس‌های جدید است، گفت: «به زودی قصد رونمایی از سرویس وریفای‌ ایمیل را داریم. این سرویس این گونه است که زمانی‌که شما یک لیست ایمیل دارید و نمی‌دانید که ایمیل‌هایی که دریافت کرده‌اید سالم هستند یا نه، این لیست را چک کرده و ایمیل‌های سالم را در اختیار شما قرار می‌دهد. این باعث می‌شود که کمپین بهتر برگزار شود و مشکلات مربوط به اسپم و …نداشته باشید.»

فرنود ادامه داد:‌ «یکی دیگر از سرویس‌هایی که در حال کار روی آن هستیم، سرویس پیامک است که درواقع برداشت جدیدی از ارسال پیامک است و به طور کلی از هر سرویس پیامکی که تابه حال در بازار دیده‌اید، متفاوت است.»

 

مدیرعامل پاکت با اشاره به اینکه در بازار ایمیل مارکتینگ که در دو تا سه سال گذشته بازیگر جدیدی نداشته‌ایم، گفت:‌ «بازار با سرعت خیلی زیادی در حال رشد است و هر سال مشتریان ما در حال دوبرابر شدن است. اما چالش‌های ما بیشتر از جنس اجتماعی و ناپایداری نرخ ارز هستند.»

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک