پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

فرآیند O2O گروه گلرنگ توسط اوزون؛ این‌بار بین افق کوروش و تپسی‌فود

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
11 مهر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرآیند O2O گروه گلرنگ توسط اوزون؛ این‌بار بین افق کوروش و تپسی‌فود
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

روابط عمومی اوزون از همکاری مشترک اوزون، افق کوروش و تپسی‌فود در راستای گسترش حوزه فعالیت‌های O2O گروه گلرنگ خبر داد.

همکاری مشترک میان اوزون به عنوان بستر O2O گلرنگ، فروشگاه‌های افق کوروش به عنوان سمت آفلاین و تپسی‌فود به عنوان سمت آنلاین، کلید خورد.

روابط عمومی اوزون در پی اعلام این همکاری با اشاره به تجربه همکاری O2O افق کوروش و تپسی عنوان می‌کند: «پس از تجربه O2O افق کوروش با بخشی از سفیران تپسی از طریق اوزون، این همکاری تازه، خبر از توسعه عملیاتی O2O گروه گلرنگ دارد. اوزون با فراهم کردن زیرساخت O2O که برای همکاری کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین و بلعکس گروه گلرنگ ایجاد شده است، موجب کاهش هزینه جذب مشتری (CAC) و جابجایی مشتریان در پلتفرم های مختلف بر اساس رفتار خریدشان می‌شود.»

همچنین پیرامون مراحل این همکاری این مجموعه توضیح می‌دهد: «در فاز اول و آزمایشی این همکاری سه‌گانه، مشتریان افق کوروش در مشهد و شیراز که از طریق زیرساخت اوزون از فروشگاه‌های افق کوروش این دو شهر خریدانجام دهند، بر اساس «رفتار خرید» شان، یک وچر از تپسی‌فود از طریق زیرساخت اوزون دریافت می‌کنند. این همکاری، همانطور که انتظار می‌رود، هزینه جذب مشتریان تازه (CAC) را برای تپسی‌فود به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد و موجب افزایش دفعات و مبلغ فروش در افق کوروش خواهد شد.»

کمپین‌های مشترک اینچنینی، دورنمایی از توسعه فرایند O2O در شرکت‌های دیگر گروه گلرنگ با نقش‌آفرینی اوزون در نقش بستر این فرایند را به نمایش می‌گذارد.

بخوانید  ۸۷ ابزار رایگان برای یک دیجیتال مارکتر ایرانی!
پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...