پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

کسب درآمد از طریق میزبانی در اتاقک

زهرا قنبری زهرا قنبری
27 مرداد 1399
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کسب درآمد از طریق میزبانی در اتاقک
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از راه‌هایی که تیم مارکتینگ هر کسب و کاری باید به آن آگاه باشد، رصد کردن نیازهای بازار و به دنبال آن ارتقای محصول و جذب کاربران وفادار است. تیم مارکتینگ اتاقک، استارتاپی که در حوزه گردشگری فعالیت می‌کند، برای ایجاد مزیت رقابتی خود با سایر رقبایش، روش گیمیفیکشن را به این پلتفرم اضافه کرده است. استارتاپ اتاقک با افزودن قابلیت میزبانی در اتاقک برای بسیاری از افراد اشتغال‌زایی کرده است. میزبان‌ها می‌توانند هم با اجاره آنلاین اقامتگاه درآمد کسب ‌کنند، هم نقش بسیار مهمی در ایجاد یک تجربه خوب برای مهمان‌ها داشته باشند.

اتاقک برای بهتر دیده شدن هر اقامتگاه ویژگی جدیدی را با نام داشبورد در پنل میزبان‌ها فراهم کرده است که میزبان‌ها می‌توانند با آگاهی و هوشمندی بیشتری راه رسیدن به رتبه‌‌های بالا در لیست شهر خود را پیدا کنند و با میزبانی در اتاقک درآمد بیتشری کسب کنند. این قابلیت در بین تمام سامانه‌های رزرواسیون آنلاین برای اولین بار توسط اتاقک ارائه می‌شود.

اتاقک

داشبورد میزبان اتاقک چه کاری انجام می‌دهد؟

داشبورد میزبان امکان جدیدی است که به پنل میزبانی اضافه شده است. هر کاربر می‌تواند بعد از میزبانی در اتاقک و ثبت اقامتگاهش از این قابلیت استفاده کند و با استفاده از آن وضعیت اقامتگاه خود را بهبود ببخشد. در واقع این داشبورد مثل یک مشاور آگاه در این زمینه است. داشبورد میزبان‌ با اطلاعات هوشمندانه‌ای که در اختیار میزبان قرار می‌دهد به او کمک می‌کند ضعف‌های خود را در رقابت با سایر میزبان‌ها پیدا کند و به یکی از میزبان‌های برتر اتاقک تبدیل شود.

بخوانید  هاینز برای طرفداران پروپاقرص کچاپ، کمپین تبلیغاتی «انتظار» را اکران کرد

میزبان‌ها در داشبورد پنل خود می‌توانند اطلاعات مربوط به تعداد رزروها، تعداد نظرات ثبت شده و امتیاز این اقامتگاه از زمان شروع میزبانی در اتاقک را بررسی کنند. همچنین آمار مفیدی در خصوص تعداد بازدید، تعداد رزروهای پذیرفته شده و رد شده در ۳۰ روز گذشته در اختیار میزبان قرار می‌گیرد. این اطلاعات به میزبان کمک می‌کند وضعیت اقامتگاه خود را بررسی کند و برای افزایش بازدید، رزرو و در نهایت درآمد خود تلاش کند.

کسب درآمد از طریق میزبانی در اتاقک 1

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های داشبورد میزبان‌ها قسمت تخمین امتیازهاست. در این بخش هر میزبان متوجه می‌شود با چه روش‌هایی می‌تواند امتیازهای خود را افزایش دهد. آنی‌کردن اقامتگاه یکی از مهم‌ترین روش‌های افزایش امتیاز میزبان‌هاست. اعمال تخفیف روی اقامتگاه، افزایش نرخ پاسخگویی، افزایش تعداد بازدید از صفحه اقامتگاه، افزایش تعداد رزروها و قیمت‌گذاری مناسب از دیگر پارامترهایی هستند که هر میزبان می‌تواند با تغییر آن‌ها در داشبورد، تخمینی از وضعیت آینده امتیاز، رتبه و حتی درآمد اقامتگاه خود را داشته باشد.

دسترسی اعمال تخفیف روی اقامتگاه، تعیین پر یا خالی بودن اقامتگاه، آنی یا غیر آنی کردن و فعال و غیر فعال کردن اقامتگاه دسترسی‌های جدیدی هستند که در پنل میزبان قرار گرفته است. با این شرایط میزبان می‌توند به راحتی اقامتگاه خود را مدیریت کند، قیمت‌ها را تغییر دهد، تخفیف اعمال کند و یا اقامتگاه را آنی کند.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

اسمارتک