پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

برگزاری رویداد آنلاین تبلیغات در بازار در سال 1400

زهرا محبی زهرا محبی
26 دی 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
برگزاری رویداد آنلاین تبلیغات در بازار در سال 1400
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به اعلام کافه بازار، رویداد آنلاین «تبلیغات در بازار در سال 1400» در روز سه‌شنبه، 28 دی ماه امسال برگزار می‌شود. این رویداد سومین رویداد در این موضوع است که هرساله با محوریت تبلیغات در بازار انجام می‌شود. شرکت در این رویداد رایگان است.

مخاطبان در این دوره با عملکرد بازار در بخش‌های مختلف آشنایی به دست خواهند آورد. کافه بازار در این رویداد از صادق محسن‌نیا، مدیر پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا، دانا عنایتی، مدیر دیجیتال مارکتینگ گروه اسنپ و نهایتا پژمان امیری، مدیر مارکتینگ بیت‌پین به عنوان سخنران دعوت کرده است. این سه کارشناس به اتکا به تجربیات خود و عملکرد کافه بازار در سال 1400، به بررسی شیوه‌های بهبود تبلیغات در اپ‌استورها خواهند پرداخت.

رسانه دی‌ام برد حامی این رویداد است و در همکاری با کافه بازار، تلاش می‌کند آگاهی و شناخت را نسبت به حوزه تبلیغات در اپ‌استور در اکوسیستم تقویت کند. در صورت تمایل، برای شرکت در این رویداد می‌توانید با مراجعه به این لینک اقدام کنید.

بخوانید  تقویم مناسبت‌های بهمن‌ماه 1400

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک