برگزاری رویداد آنلاین تبلیغات در بازار در سال ۱۴۰۰

تبلیغات در بازار
⏱زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به اعلام کافه بازار، رویداد آنلاین «تبلیغات در بازار در سال ۱۴۰۰» در روز سه‌شنبه، ۲۸ دی ماه امسال برگزار می‌شود. این رویداد سومین رویداد در این موضوع است که هرساله با محوریت تبلیغات در بازار انجام می‌شود. شرکت در این رویداد رایگان است.

مخاطبان در این دوره با عملکرد بازار در بخش‌های مختلف آشنایی به دست خواهند آورد. کافه بازار در این رویداد از صادق محسن‌نیا، مدیر پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا، دانا عنایتی، مدیر دیجیتال مارکتینگ گروه اسنپ و نهایتا پژمان امیری، مدیر مارکتینگ بیت‌پین به عنوان سخنران دعوت کرده است. این سه کارشناس به اتکا به تجربیات خود و عملکرد کافه بازار در سال ۱۴۰۰، به بررسی شیوه‌های بهبود تبلیغات در اپ‌استورها خواهند پرداخت.

رسانه دی‌ام برد حامی این رویداد است و در همکاری با کافه بازار، تلاش می‌کند آگاهی و شناخت را نسبت به حوزه تبلیغات در اپ‌استور در اکوسیستم تقویت کند. در صورت تمایل، برای شرکت در این رویداد می‌توانید با مراجعه به این لینک اقدام کنید.

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید